tisdag 25 september 2012

Misa Never Say Never

Här kommer ett lack som glömts bort lite av mig. Misa Never Say Never släpptes med vårkollektionen Wishes förra året. Jag använde det någon gång, men glömde bort att fota det. Sen hamnade det i en osorterad låda med diverse skräplack. Helt oförtjänt faktiskt, för även om det inte är superspännande så är det absolut inte skräp.

Ljust, ljust silvergrått med samma fina skimmer som till exempel Fountain of Youth och Touch the Rainbow.





Formulan är ganska tjock, men lätt att lacka med. Jag har tre lager på bilderna och då kan man fortfarande ana lite VNL, så vill man ha det helt opakt får man nog köra på fyra.

Av alla Wishes-lacken tycker jag nog att det här är det mest intetsägande. Fint, men inte så att man blir upphetsad av lycka direkt.

Mitt betyg: 3/5

Misa Never Say Never was released with the Wishes collection in 2011. It's a light, silvery grey with the same pretty shimmer as the rest of the polishes from that collection. 
The formula was on the thick side, but still easy to use. After three coats you can still see some VNL, but I'm okey with that.

10 kommentarer:

  1. Väldigt fint tycker jag, ser ut lite som ett regnmoln på naglarna, lite fluffigt och dimmigt nästan :)
    Jag testade ett par av lacken i kollektionen, men jag klarade bara inte av formulan :/

    SvaraRadera
  2. Ibland behöver man något diskret och lugnt att titta på oxå. Jag tycker inte det var tråkigt, det var ju fint skimmer i det.

    SvaraRadera
  3. Fint skimmer! :) Håller med Cactus, lite som dimma :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det här var superfint. Skulle mycket väl kunna tänka mig en flaska.

    SvaraRadera
  5. Fint även om det inte är det poppigaste man har sett. :) Har bara ett lack ur Wishes men kan tänka mig fler av dessa fluffiga lack. :)

    SvaraRadera
  6. Väldigt fint tycker jag! Är dock inte vidare förtjust i formulan på de andra lacken i kollektionen, så köplustan blev som tur var inte så stor ändå.

    SvaraRadera
  7. Jag tyckte om det jättemycket! :)

    SvaraRadera
  8. Snyggt men inget lack jag hade lagt märke till på hyllan tror jag.

    SvaraRadera
  9. den är fin men aningens blek. Ibland vill man ha blekt men jag är inte där just nu.

    SvaraRadera
  10. Färgen är väl kanske inte den roligaste, men skimret är ju helt fantastiskt.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!