lördag 22 september 2012

Depend #320

Depend #320 från höstkollektionen är ett rödbaserat lila krämlack. Rödbaserade lila krämlack går väldigt sällan hem hos mig, jag upplever de allra flesta som tråkiga. Så också detta.




Formulan var det inget fel på, den är lagom tjock och lätt att kontrollera. Två lager täcker helt.

Mitt betyg: 2/5

Depend #320 from this year's fall collection is a red-toned purple creme. Most red-toned purple cremes bore me, and that's the case with this one too. Boring. 
I have no complaints regarding the formula though, it's good and it covers in two coats.

19 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är ju bra att det finns någon som tycker om den! Den är bortkastad på mig.

      Radera
  2. Tja.... varken bu eller bä...

    SvaraRadera
  3. Helt ok, men inget jag börjar dregla över!

    SvaraRadera
  4. Jag faller oftast inte heller för färger som denna, men i höst är jag ändå lite sugen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag, kommer nog aldrig bli sugen på detta.

      Radera
  5. Ser fin ut, jag gillar den!

    SvaraRadera
  6. Usch, sådana färger går inte hem hos mig heller då jag tycker att den är för tantig. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker inte den är tantig, bara tråkig.

      Radera
  7. Jag brukar inte heller jubla över den här typen av lack men tyckte det var ganska snyggt faktiskt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där ser man! Den har oväntat många fans.

      Radera
  8. allt annat än tråkigt! jättesnyggt! :)

    SvaraRadera
  9. Ibland får jag för mig att såna färger är lite blåmärkes-iga :p

    SvaraRadera

Kommentera gärna!