onsdag 5 september 2012

Zoya Zuza

I dag åker jag på en liten semester till Lissabon med två tjejkompisar och kommer hem igen på tisdag. Jag har inte packat en endaste liten sak eftersom gårdagskvällen gick åt till att lacka om, göra fötterna fina och tvätta, så jag känner mig lite småstressad.

På naglarna har jag Zoya Zuza, det enda lack från sommarkollektionen Surf som jag köpt. Jag var inte helt säker på att jag behövde detta, men jag är glad att jag slog till för det är fantastiskt vackert. Turkost som drar åt grönt med massor av vackert silverskimmer. Jag är ganska säker på att jag inte har ett liknande lack i min samling sen tidigare.



Formulan var kanon som vanligt och det täcker med tre lager. Har man inget emot yttepytte lite VNL så kan man nöja sig med två lager.

Mitt betyg: 4/5

Så, nu måste jag börja packa. Och bara så att ni vet så dör inte bloggen bara för att jag försvinner iväg några dagar. Jag har tidsstyrt inlägg så att ett nytt ska dyka upp varje dag. Jag kommer dock inte ha möjlighet att svara på kommentarer förrän jag är hemma igen.

Today I'm going on a little vacation to Lisbon, Portugal, and so far I haven't packed anything so I'm a little stressed right now. Today's mani is Zoya Zuza, a green leaning turquoise with lots of silver shimmer. So beautiful and I'm pretty sure I don't have anything similar in my stash since before.
The formula was great. I used three coats, but if you don't mind a tad bit of VNL you canmost definitely get away with two.

9 kommentarer:

  1. Ha en riktigt trevlig semester! Zuza är så himla fint. Tycker väldigt mycket om det.

    SvaraRadera
  2. Finfint lack och hoppas ni får trevligt i Lissabon. :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Ha det så gott på semestern :)

    SvaraRadera
  4. Det här ser finfint ut, jag har fortfarande inte provat mitt..
    Ha det så trevligt i Lissabon! =)

    SvaraRadera
  5. vackert lack! Ha en härlig semester och kom hem med lite nya lack i packningen!

    SvaraRadera
  6. Minisemester med tjejerna lät ju inte kul alls;) Zuza är snygg men jag är ännu inte övertygad om att jag måste ha det.

    SvaraRadera
  7. Superfint lack! Ha en trevlig semester!! :)

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får skoj på din vistelse i Lissabon!

    SvaraRadera
  9. Mycket snyggt!! Ha det så bra på semestern, och hoppas du får fint väder :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!