tisdag 4 september 2012

Depend hösten 2012


Höstens kollektion från Depend omfattar hela 19 nya lack. Jag har fått hem 14 av dem för testning.





Första intrycket är att det är väldigt spretigt, både vad gäller färger och finishar. Här finns krämlack, skimmerlack, jellysar och glitter.

#330 och 331 är jellysar så de ser jag mycket fram emot att testa, särskilt 331 som är vackert blå.

#334 ser spännande ut i flaskan, det är mjukt vitt med rosa flecks i. Har aldrig sett något liknande tidigare, jag hoppas att denna funkar bra på nageln också.

Annars ser grönblå #326 fin ut i flaskan, liksom #325, som är ett mörkare grönblått skimmerlack.

Kollektionen ska finnas i svenska butiker i september/oktober, enligt pressmaterialet.

Swatches kommer allt eftersom, som vanligt.

Vilket är ert första intryck?

25 kommentarer:

  1. Undrar hur de väljer lacken till sina kollektioner? De ser som sagt spretiga ut... Lite random hopplockat. 334 ser onekligen spännande ut! Ska bli kul att se!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som att det inte finns någon klar tanke, utan man tar fram lite allt möjligt som man tror att folk vill ha.

      Radera
  2. Jag gillar, trots spretigheten. Har t o m börjat swatcha. Trist nog är här ganska mulet, men om tekniken vill sig kommer det lite bilder om en stund :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns flera fina som jag tycker ska bli spännande att testa!

      Radera
  3. de ser ju fina ut. Ska bli spännande att se era swatcher.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många ser fina ut, andra ser svåra ut. #328, t.ex, ser ut att vara lite knepig.

      Radera
  4. 325 och 326 ser intressanta ut för min del. 323 också för den delen, även om inget av nämnda lack ser vidare speciella ut av vad jag sett hittills.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De båda tror jag är riktigt fina! De är några av mina förhandsfavoriter också, tillsammans med jellysarna och 334.

      Radera
  5. Alla på de två översta bilderna och 334! Men 326 skall bli extra spännande att få se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det var många som lockade dig! :-)

      Radera
  6. Fin färgskala på de två första bilderna, men inte vidare "wow". Men det är väl inget jag förväntar mig av Depend heller. 334 ser hemskt intressant ut även om jag inte alls kan tänka att ha det på mig själv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker nog att det finns några wow-lack här faktiskt! :-)

      Radera
  7. 326 - Oh, så jag gillar det!

    SvaraRadera
  8. Oh oh, ska bli spännande att se swatchen....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de kommer så småningom, men får vänta tills jag är tillbaka från min semester. :-)

      Radera
  9. Oooooh :D Spennende!

    SvaraRadera
  10. Jag har inget emot spretigt. Hellre det än en massa färger och finishar som är fula. 334 håller jag med om att den ser intressant ut. Och allt som glittrar intresserar ju mig.

    SvaraRadera
  11. Oh, vad spännande! Jag är väldigt nyfiken på 326, 328, 330 och speciellt 334!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner mig rätt tveksamt inställd till 328, men de andra är mina favoriter också. :-)

      Radera
  12. Ganska många som ser fina ut. Blir nog en del inköp. När släpps dom i butik?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Enligt pressmaterialet ska de finnas i butik i september/oktober, mer specifika är de inte...

      Radera
  13. Det gula glittriga tyckte jag såg spännande ut! Men även 330! Coolt! Måste testa detta! Nyfiken, igen ;), hur har du lyckats få dem innan de finns i butik? :) Vad är hemligheten?! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!