tisdag 28 augusti 2012

Transdesign-paket

När jag kom hem från jobbet låg det en avi på hallgolvet och det visade sig vara min senaste Transdesign-beställning. Jag beställde för en vecka sen så det gick snabbt.




Monster Mash var jag tvungen att ha på grund av namnet. Herregud, vem vill inte ha monstermos på naglarna? Penny Talk är ett sånt där lack som kommer att visa varenda liten imperfektion på naglarna, så vi får väl se när mina naglar tål att visas upp i det. Kanske kommer de aldrig att vara redo, haha!

Vad tycker ni, är det roligt med sådana här inlägg? Jag gillar själv att läsa om vad andra shoppat, men kanske är det bara jag?

58 kommentarer:

  1. Självklart är det kul att se vad ni shoppar innan ni visar upp dem:) man får upp ögonen för något innan som man kan beställa. Ser fram mot Orly-lacken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att ni också gillar att se vad man shoppat, då fortsätter jag att visa det!

      Radera
  2. Jag tycker det är jättekul!! Det är nästan som om man har shoppat själv och precis öppnat paketet! :D
    Jag köpte Essies Blue Rhapsody från samma kollektion som Penny Talk.
    Därför köpte jag också Seche Vites Base, den sorten som ska jämna ut alla imperfektioner ;) Har inte testat den än. Nån som har nån erfarenhet av den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag antar att det är en ridge filler du menar? Jag har egentligen inga räfflor i naglarna, men ofta har någon nagel skivat sig och jag vet inte om en ridge filler grejar att jämna till det.

      Radera
  3. Jag tycker det är skitkul med såna här inlägg! Älskar att se vad andra har shoppat, tycker man kan se lite vad personen är speciellt inne på för tillfället. Jag vet att mina kan se väldigt annorlunda ut från gång till gång och det beror helt på hur jag kände mig just när jag la beställningen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har du rätt i! Jag känner mig sugen på glitter inför hösten och vintern, det gör jag alltid. Det livar upp saker lite när det blir mörkt och jag känner mig trött. :-)

      Radera
  4. Monster Mash var så nära att hamna i min senaste beställning men sen blev det något bohemian lustre-lack istället. Och det är roligt att se vad andra har köpt. Jag gillar alla inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så du har beställt från Bohemian Lustre nu? Skoj!

      Radera
  5. Vill tacka för en härlig sommar med dig och din blogg! Du har gjort mig galen i nagellack! Din blogg är den enda jag någonsin följt slaviskt, och jag har även upptäckt dina blogg-kollegors fina bloggar :)
    För två minuter sedan klickade jag i min tredje transdesign beställning på lika många månader. Från 2 till ca 60 nagellack på en sommar känns som en bra start :)
    Och det är jättekul att se vad du shoppar också! I herd that skall bli spännande att få se, och även synchro. Och penny talk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad kul! Älskar när vi blir fler nagellackstokar! :-D

      Radera
  6. Haha..första bilden ser ut som om du hämtat MITT TD paket idag! Men Synchro har jag missat. Ser verkligen fint ut i flaskan. Jag ska precis klicka ihop en ny TD beställning.. hoppas du swatchar det snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bär Synchro på naglarna just nu, men lyckades sabba manikyren innan jag hann fota. Vackert är det inte, det ser ut som jag har blåmärken på naglarna, men rätt roligt i alla fall. :-)

      Radera
  7. Spännande! Nyfiken på Synchro och Devil May Care (namnet <3)
    Och så JA, monstermos låter ju super! Men är lite skeptisk till hur den blir på naglarna... :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi får se hur det blir på naglarna, jag är ju egentligen inte så förtjust i strängglitter så det kan blir hur som helst. :-)

      Radera
  8. Paketinlägg är alltid kul tycker jag :)

    SvaraRadera
  9. Jag gillar verkligen att se vad andra köpt! Snygga lack! Och Orly lacken blev jag sugen på!

    SvaraRadera
  10. Jag älskar det! Speciellt om man inte själv har någon beställning på g... Inspiration och nyheter är alltid roligt att se =)

    SvaraRadera
  11. Älskar såna här inlägg. Så kul med flaskbilder. Jag är allt lite spänd på Orlys glitterlack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Monster Mash och Sashay My Way ser helt galna ut!

      Radera
  12. Jaaa, älskar att se vad andra köper!

    SvaraRadera
  13. Ja, jag gillar det också! Av de där är Synchro det enda jag har och det gillar jag. Fast jag beställde det ihop med bohemian lustre-kollektionen så jag har...tröttnat lite på de duokroma nu känner jag... Tur att jag råkade klicka hem ett nytt gäng från Transdesign igår. Med lite höstigare grejer (du har lurat på mig en del av Germanylacken till exempel ;-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är nog aldrig bra att överdosera en finish, jag funkar på samma sätt. Omväxling förnöjer!

      Radera
  14. Åååh vad roligt!! Värsta teaser-inlägget ju :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag ska försöka swatcha dem så snabbt jag kan!

      Radera
  15. jaa det är roligt att se, nu får jag flukta lite innan mitt eget td-paket kommer :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad har du köpt? Hoppas det kommer fram snart! :-D

      Radera
    2. jag köpte penny talk och nothing else metals, bara namnet på den sista gjorde mig sugen :D sen köpte jag två av color clubs luktlacker, har ett av dom sen innan och det är superlättmålat och luktar allt annat än nagellack så det va härligt, sen blev det några ljuslila och lavendelblå i jakten på dom perfekta nyanserna, lapis of luxory, secret periwinkle, cc-secret rendevoux och essie-play date. Blir spännande att se om detta stillar suget eller om jakten fortsätter :D Sen köpte jag en efterlängtad just spotted the lizard, vet eg inte om jag kommer vilja använda det men det ääär ju så snyggt i flaskan :D

      Radera
    3. Låter ju som en härlig blandning av lack! :-)

      Radera
  16. Alltid kul att se vad andra köpt! =) Flaskbilder skapar alltid ha-begär! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker också det. Kan tycka att det är extra spännande att beställa lack jag inte sett swatches på innan, även om risken att man blir besviken också ökar. :-)

      Radera
  17. Jag älskar sådana här inlägg! Älskar namnet på Monster Mash också, men är inte vidare förtjust i de där strängglittren. Ska bli kul att få se alla lacken på dina naglar framöver!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag gillar ju inte heller strängglitter. Men det händer så mycket i det att man kanske inte tänker på dem så mycket? Det återstår att se. :-)

      Radera
  18. Ja det är jätteroligt att se vad andra köper, speciellt också var. Ser ut som riktigt fina lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är nöjd med den här beställningen. En fin blandning mellan galet och lugnt och fint. :-)

      Radera
  19. Åh men dom från Orly ser riktigt spännande ut :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kunde verkligen inte motstå dem. :-)

      Radera
  20. Det är ju jättekul! Älskar Orly-lacken jag också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det verkar vara dem ni är mest sugna på att se!

      Radera
  21. Dregel på glitter-Orlysarna!

    Jag älskar sådana här inlägg också. Har även jag funderat på detta, då jag på sistone har läst en del som tycker att det är astråkigt och meningslöst med bottle shots. I LOVE THEM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Huvudsaken är att ni tycker att det är kul, då fortsätter jag med det. :-)

      Radera
  22. Jag älskar sådana här inlägg, jag tycker att det är spännande att se vad folk har köpt!

    Naughty or Nice kollektionen från Orly är fantastisk, jag klickade hem nästan alla lack och däribland Devil may care. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra, då kommer det garanterat att bli fler inköp från den! :-D

      Radera
  23. Jag älskar alla inlägg!! Shopping-inlägg också :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, då fortsätter jag i samma stil! :-)

      Radera
  24. Tycker också att det är kul med shoppinginlägg. Själv har jag däremot börja lägga upp just mina shoppngbilder på facebook. Inte alltid det finns så mycket att skriva utan man vill bara visa upp dem och då passar facebook bra tycker jag:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju ingen fb-sida för bloggen så det alternativet finns inte för mig. :-)

      Radera
  25. Paket/shopping-inlägg är kul! Men ännu roligare är hela samlingen/stash-inlägg ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag planerar att göra ett sånt snart faktiskt! :-D

      Radera
  26. Å monster mash! Får lägga en till beställning...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, man har alltid en ny beställning i huvudet!

      Radera
  27. Det är jättekul att se vad andra köper. Det kan ju vara något man själv missat. Själv gick jag på lunch och skulle bara köpa te och kom hem med China Glaze Aquadelic & Riveting. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riveting är HELT FANTASTISKT! Ett av få CG jag skulle kunna tänka mig att betala fullpris för...

      Radera
    2. Spontanshoppng av bästa slaget!

      Radera
  28. Älskar också shoppinginlägg :-D

    SvaraRadera
  29. Gillar inlägget! Och alla Orly-lacken ser FANTASTISKA ut! Arghjaghgajhgaaa.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!