måndag 24 september 2012

Ciaté Beach Hut

Jag kunde såklart inte låta Ciaté Beach Hut stå otestat länge. Det släpptes med sommarkollektionen Bottled Sunshine och är en glödande orange med superglittrgt, grovt skimmer i orange och guld. Otroligt vackert! Som en glödande solnedgång!




 Formulan var helt utan anmärkning. Faktum är att det här nog är det bästa lack från Ciaté som jag testat. Jag vet inte om jag bara haft otur tidigare, men väldigt många av de lack från Ciaté som jag testat har varit extremt tjocka eller knepiga på andra sätt.

Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 5/5

Ciaté Beach Hut was released with the summer collection called The Bottled Sunshine. It's a gorgeous, glowy orange with lots of orange and gold sparkles. It makes me think of a beautiful sunset.
The formula was great and it covers in three coats.

32 kommentarer:

  1. Shit vad snyggt! Varför beställde inte jag det här?

    SvaraRadera
  2. Arghhh! Så jäkla snyggt! Måste få en butik att beställa hem det här till mig så omgående jag bara kan!

    SvaraRadera
  3. Woooow! Jag är nästan säker på att jag beställde detta och i så fall är jag lycklig. :) Så galet glödande.

    SvaraRadera
  4. Oj, oj, oj ska förbi Åhléns idag och shoppa lite tror jag ;)

    SvaraRadera
  5. Så fint! Jag fick hem island hopping och espadrilles från den kollektionen idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Jag är sugen på att skaffa fler av dem!

      Radera
  6. Får inte nog av orange just nu. Det här är SÅ SNYGGT!

    SvaraRadera
  7. Kollar på mobilen... Är det likt CG Riveting eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, de är inte alls särskilt lika. Riveting är mycket rödare.

      Radera
  8. Åh vad fint på! Måste medge att jag hoppade inte av spänning när jag såg flaskbilden, men på naglarna var det verkligen jättefint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland visar ju inte flaskbilder hur fina lacken är, det är ofta lättare att uppfatta live. :-)

      Radera
  9. Superdupersnyggt! Vilken härlig färg! Jag undviker Ciaté just för att de tre lack jag provat har varit tjocka och penseln fel för mig, men det häär hade ja gnog inte sagt nej till...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har också råkat ut för många knepiga lack så jag undviker dem oftast jag med.

      Radera
  10. Väldigt snyggt lack! Det får mig nästan att ångra att jag inte hakade på när Nailmail hade Ciate (å andra sidan verkar ju inte formulan vara så kul, så det kanske inte gör så mycket ändå).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade egentligen inte tänk beställa, men efter att ha surfat runt lite så blev det tre flaskor i alla fall och det är jag glad för!

      Radera
  11. Har detta, älskar det!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!