torsdag 6 september 2012

Basic Beauty #108

Basic Beauty #108 är ett murrigt, blåbaserat, lite dammigt, mörkgrönt skimmerlack. Himlans tjusigt och en härlig färg att bära till hösten!





Formulan var helt perfekt, precis lagom tjock och inte det minsta rinnigt utan det hamnar precis där det ska. Två lager täcker helt.

Mitt betyg: 4/5

Basic Beauty #108 is a blue based, dusty, dark green shimmer. I love the color, it's perfect for fall! Something else that is perfect about it, is the formula. It's smooth and super easy to apply. Two coats is all you need.

11 kommentarer:

  1. Det här skulle jag absolut kunna tänka mig att ha! Tjusigt :)

    SvaraRadera
  2. Det påminner mig lite om Beetle Green från Isadora, bara lite dammigare i tonen! Tjusigt :-)

    SvaraRadera
  3. Jättefin grön färg och perfekt till hösten. :)

    SvaraRadera
  4. Inte direkt unikt, men väldans fint!

    SvaraRadera
  5. Snygg färg. Som Sofia säger, inte helt unik, men snygg ändå. vem kan motstå en murrig grön?

    SvaraRadera
  6. Intressant färg, har nog ingenting som liknar den i min samling..

    SvaraRadera
  7. Wow, det här var ett vackert lack...

    SvaraRadera
  8. Helt fantastiskt snygg färg! Bara vill ha!

    SvaraRadera
  9. Åh så fint!
    Var fick du tag på den?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!