söndag 8 juli 2012

L'Oréal Color Riche Le Vernis Mysterious Icon

I dag har jag ett lite osomrigt, men vackert lack att visa er! L'Oréal Color Riche Le Vernis i Mysterious Icon ser ut som en dammig lila med mycket guldskimmer i flaskan. Väl på nageln tycker jag att färgen känns mer svårbestämd. Det ser lila-brun-grått ut. Riktigt fint!





Formulan var åt det tjockare hållet, men lätt att lacka med. Två lager ger full täckning.

Mitt betyg: 4/5

L'Oréal Color Riche Le Vernis kostar 59 kr/5 ml.

In the bottle Mysterious Icon looks like a dusty purple with heavy gold shimmer. Once applied to your nails I think the color is a little harder to define. It looks purple, brown and grey, all at the same time. Very pretty!
The forumla was a little thick, but it didn't cause any problems. It covers completely in two coats.

20 kommentarer:

  1. Hade inte förväntat mig att jag skulle gilla det här lacket, men det ser riktigt snyggt ut.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar o-somrigt! Är färgen åt "mullvads"-hållet? Hursom, glansigt och mycket fint på din hand!

    SvaraRadera
  3. Det här har jag kikat på många gånger men aldrig köpt. Jag tror jag får göra det nu när du visat hur snyggt det är. :)

    SvaraRadera
  4. Riktigt läcker färg! Undrar om jag inte måste införliva den i samlingen...

    SvaraRadera
  5. Lite udda på ett bra sätt. Snyggt!

    SvaraRadera
  6. Riktigt snyggt! Jag tycker att alla lack är fina på dina vackra naglar!

    SvaraRadera
  7. Här har jag precis suttit och fixat ihop ett inlägg om detta lack och så upptäcker jag att du också gjort det. Vilket sammanträffande :) Vi tycks ha uppfattat det på samma sätt i alla fall :)

    SvaraRadera
  8. Snyggt om än en svårbestämd färg. Jag gillar den lite dämpade, sobra färgen nu efter veckor av bara sommarfärger överallt, inte minst på mig själv. Fast jag är också sober idag, och svårbestämd, i åskmolnstoner. Hoppas det blev bilder man kan visa trots molniga skyar.

    SvaraRadera
  9. Vilken snygg och häftig färg!!

    SvaraRadera
  10. Oj vad kul att se den swatchen! Jag som precis köpt just det här lacket efter mycket tvekande (och efter att ha hittat det till nedsatt pris) :D

    Väldigt snyggt på dina naglar, men färgen känns nog lite höstig.

    SvaraRadera
  11. Helena: Det såg helt okej ut i flaskan, men blev superfint på nageln!

    Kitty: Ja, det skulle man kanske kunna säga!

    Pamsan: Ja, hittills är det nog det mest intressanta lacket från L'Oréal som jag testar!

    Cactus: Visst är den fin! Kommer sitta som en smäck i höst!

    Lacklycka: Ja, jag är hyfsat säker på att jag inte har något liknande i samlingen sen tidigare.

    Åsa: Men tack, vad snäll du är!

    Sanna: Tack!

    Nagelmania: Vilket sammanträffande! Och vad roligt med en ny nagelblogg att följa! :-)

    Sminkan: Ja, man måste variera sig. :-)

    Annie: Ja, jag blev hemskt förtjust i den!

    Veronika: Hoppas du kommer att gilla det du också!

    Lela: Eller hur! Den är jättefin!

    SvaraRadera
  12. Jag ångrar mitt köp då loreal djurtestar. Men lacket är fiiint.

    SvaraRadera
  13. Ja, visst är det en märklig färg. Det ändrar liksom helt färg när de kommer på naglarna. Jag trodde det var dammigt lila men på mina naglarna blir det brunt. Fint är det dock!

    SvaraRadera
  14. This shade reminds me of Rescue Beauty Lounge Anne...

    SvaraRadera
  15. Wow, what an interesting color!

    SvaraRadera
  16. Jävlar vad snyggt lacket är! Jag måste gå på jakt efter det så fort jag har råd. :D

    SvaraRadera
  17. Det här lacket måste jag faktiskt skaffa :D Det där skimret var hur tjusigt som helst!

    SvaraRadera
  18. Det va riktigt coolt!
    Hoppas du kan visa ännu fler lack snart från denna serien! :)


    SvaraRadera

Kommentera gärna!