måndag 2 juli 2012

9 nya China Glaze!

När man haft en ganska sugig dag på jobbet, präglad av diverse tekniskt strul, så är det lite extra trevligt att mötas av en paketavi på hallgolvet när man kommer hem. Jag vände i dörren och gick och hämtade ut min beställning från Transdesign.com, innehållandes nio China Glaze. Åtta från den underbara sommarkollektionen Summer Neons och ett lack från kollektionen Prismatic som släpptes tidigare i år.

Jag är alldeles till mig över dessa godingar!



Optical Illusion åkte mest med för att fylla paketet, men det ser så fint ut i flaskan att jag faktiskt blir lite sugen på att skaffa fler av Prismatic-lacken. Lacken från Summer Neons ser ju bara helt underbara ut, kan inte vänta på att få testa allihopa!

Har ni några roliga beställningar på ingång?

Yay, had a crappy day at work so I was a little extra happy to find that my latest order from Transdesign.com had arrived! So excited over every single one of these pretties!

15 kommentarer:

  1. Jag beställde Pirouette My Whistle idag igen. Hoppas att den kommer fram hel den här gången. Annars har jag inte det. Men när Boheme dyker upp blir det säkert en beställning. Visst kan man inte annat än bli förälskad i neonerna?

    SvaraRadera
  2. Ååh vad jag blev sugen på dessa nu med :)

    SvaraRadera
  3. Jag måste nog komplettera lite. Ångrar att jag inte köpte Sun kissed. Ser gärna en swatch på det.

    SvaraRadera
  4. Summer Neons är verkligen en snygg kollektion! Har inte beställt något ur den än. Väntar just nu på RBL-lack från Nailmail. <3 Men jag tror att I'm with the lifeguard, Surfin' for boys och Pink Plumeria kommer att hitta hem till mig innan sommaren är slut.Är det grova glitterkorn i Optical Illusion förresten?

    SvaraRadera
  5. De var verkligen fina dessa. Jag blir mer och mer glad i neoner så idag beställde jag några till av dessa och även några från kommande höstkollektion

    SvaraRadera
  6. Åh, ser så fram emot att se Orange you hot? Innan jag skaffar det själv!

    SvaraRadera
  7. ...å jag väntar på mina...

    Anne, hur lång levtid tog det innan du fick dina? Jag har också beställt mina på Transdesign :-)

    SvaraRadera
  8. Pamsan: Jag ska också ha Bohemerna såklart. Eller i alla fall fem av dem, tror jag skippar ett av dem. :-)

    Annie: De är sååå fina!

    Helena: Sun Kissed känns ganska unik med sitt guldskimmer, är glad att jag tog med den!

    Veronica: Det är blandade storlekar, både större och mindre glitterkorn. Men jag tror det lämnar en ganska rivig yta om man inte öser på med topplack.

    Agneta: Visst är det härligt med neoner! Jag får aldrig nog av dem! :-)

    Angelica: Först ut att testas fick bli Surfin' For Boys (som jag tokälskar!), kanske får Orange You Hot bli nästa. :-)

    Linda: Det tog 13 dagar från att jag beställde och då tog det två dagar innan de skickade paketet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Då får jag nog vänta till fredag minst ;-)

      Radera
  9. Inga beställningar lagda men är gruvligt sugen på dels några av neonerna ovan men givetvis också på bohemian, den är godis! :) Angående neonerna ovan, kan du inte göra någon jämförelse mellan de nya och de gamla från CG? Inget avancerat, flaskbilder skulle tom vara toppen. Såå nyfiken på skillnaderna :)

    SvaraRadera
  10. åh vilka härliga sommarfärger!! jag fick hem ett paket från nailmail idag med lack från a-england, nämligen ascalon o princess sabra :D

    SvaraRadera
  11. Inga nya beställningar på ingång, förutom en ny cuticle pusher, men man blir ju riktigt sugen när man ser den här kollektionen! :D

    SvaraRadera
  12. Ska nog ta tag i mig själv och beställa lite neoner. Har tänkt göra det ett tag, de ser så fina ut!

    SvaraRadera
  13. Så moro, vi har visst kjøpt akkurat samme 8 lakkar frå denne kolleksjonen :) Som min niende lakk endte eg opp med Essie - Mojito Madness.

    SvaraRadera
  14. Jag har faktiskt inga roliga bestællningar alls på g, men det var væl rætt medvetet då jag ær på semester och inte kan hæmta ut några paket. Neonerna hær ser urfina ut, suktar!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!