fredag 6 juli 2012

China Glaze Hang-Ten Toes

Yay, i dag jobbar jag min sista dag innan semestern! Det firar vi med ett till lack från Summer Neons. Hang-Ten Toes var ett av de lack jag såg fram emot att testa allra mest. Det är en lysande rosa med blått skimmer. Det torkar visserligen halvmatt och innehåller säkert en del neonpigment, men jag upplever det ändå inte som neon-lysande. Men det är vansinnigt vackert! Jag älskar sådana här kalla rosa nyanser.




Formulan var bättre än den hos Surfin'¨For Boys och Orange You Hot. Lagom tjock och lätt att lacka med. Jag har tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 4/5

China Glaze Hang-Ten Toes is a bright, cool toned pink with blue shimmer. I wouldn't call it a true neon, it's not bright enough, though it does dry semi matte. The formula on this one was nice and easy to apply. I used three coats.

9 kommentarer:

  1. Blev också förtjust i detta! Väldigt fin och somrig rosa.

    SvaraRadera
  2. Jippi! Går också på semester idag och firar med Melt Your Popsicle. :)

    Hang-Ten Toes är också jäkligt fin. Gud som jag älskar denna kollektionen.

    SvaraRadera
  3. Yay för semester och för ett snyggt, rosa lack!

    SvaraRadera
  4. hur pass lik är denna ChG Pink Voltage?

    SvaraRadera
  5. Åh, det liknar lite Misas det där neonrosa med blått skimmer... Vad heter den... Vi har den båda två. Hot People Like You? Något åt det håller. En favorit för mig!

    SvaraRadera
  6. Lacklycka: Ja, den är jättefin!

    Pamsan: Jag med! Bästa sommarkollektionen i år!

    Chaosophia: Ja, yay! :-)

    Sara: Jag har inte Pink Voltage så jag vet inte.

    Sminkan: Ja, det är ju samma tanke, men undrar om inte Hot People Like You kan vara något varmare? Jag har inte jämfört dem sida vid sida, men jag kommer ihåg Hot People Like You som något varmare.

    Lela: Ja, visst är den snygg!

    Linda: Visst är den!

    SvaraRadera
  7. Är detdär dina riktiga naglar? :) De var riktigt fina!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!