måndag 27 oktober 2014

The Nail Junkie Blueberry

I dag är det blå måndag, blå måndag som numera har en ny värdinna, nämligen Emelie på Makeup by Blowfish. Jag har ett superfin blå till er, Blueberry från The Nail Junkie. Det ska väl vara neonblått, men så knallig är inte den blå färgen. Det är i alla fall en jättefin blå jelly med prismatiskt skimmer.








Formulan är tunn och något rinnig. Jag har tre lager på bilderna och då har jag fortfarande lite VNL, men det är ju inget konstigt eftersom det är en jelly.
tHE
Mitt betyg: 4/5

Jag köpte min flaska från The Nail Junkies etsy-shop.

The Nail Junkie Blueberry is a bright blue jelly with prismatic shimmer. So pretty! The formula was thin and slightly runny. I'm wearing three coats in the pictures and as you can see I still have some VNL, but that's normal since it's a jelly. I'm gonna have to buy myself some more polishes from The Nail Junkie, this is the first polish I've tried from them and I really like it. :-)

7 kommentarer:

  1. This nail polish is such a beauty! I super like the color. I find it classy and so perfect for everyday wear.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig färg!
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Åh denna blå var ju hur fin som helst

    SvaraRadera
  4. Looks good for 3 coats. I like it :-)

    SvaraRadera
  5. Så neonigt kanske det inte är men färgen ser helt fantastisk ut

    SvaraRadera
  6. Oh my, detta vill jag verkligen ha!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!