tisdag 14 oktober 2014

OPI Thank Glogg It's Friday

Bilderna på OPI Thank Glogg It's Friday blev inte så bra, men ni får hålla tillgodo med dem.  Det är i alla fall vinrött som drar åt rödlila och så finmalet skimmer på det. Fint, men inte fantastiskt. Ett mellanlack helt enkelt.






Formulan är okej. Något rinnig, men ändå hanterbar. Tre lager krävdes för att det skulle täcka helt och se jämnt och fint ut.

Mitt betyg: 3/5

OPI Thank Glogg It's Friday is a burgundy that leans towards a red toned purple with fine shimmer. Nice, but not fantastic. The formula is a tad bit runny, but still decent. This is three coats.

21 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den är fin, men OPI har gjort så många snyggare lack i den här kategorin.

      Radera
  2. Det här är enda lacket jag köpte ur kollektionen. Jag har inte hunnit prova det än, men färgen är gudomlig! Måste ta fram detta ikväll.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lackade med detta igår kväll. Den är lite rinnig, precis som du säger, men jag blev besviken på färgen som inte alls motsvarade mina förväntningar. Den ser tråkig ut på mig, och mycket mycket snyggare på dig!
      / Maria

      Radera
    2. OK, med högglansigt överlack blev det blir bättre. Men det är fortfarande inte så snyggt som det är på dina naglar, det kan jag säga!
      /Maria

      Radera
    3. Jag tycker inte den är särskilt imponerande på mig heller. OPI kan bättre. :-)

      Radera
  3. Du har tagit underbara bilder på det, tycker det är fint. :-)

    SvaraRadera
  4. Det är fint och jag kommre nog köpa det iaf :)
    MEEEN jag blir knäpp på att det står "glogg" utan Ö, men de har satt Ö på "fjord" i det lacket! Gaah ska ni ha punkterna så använd dem rätt ffs :P

    SvaraRadera
  5. It's one of my favorites from this collection, maybe even THE favorite LOL

    SvaraRadera
    Svar
    1. There are quite a few that I like better than this one. :-)

      Radera
  6. This is soooo pretty!!! I super like the color for I find it sexy on nails and classy too. Its a must try indeed! Sad to hear that you did not find it fantastic.

    SvaraRadera
  7. Definitivt ett mellanlack, ingen hit för mig gärna heller tyvärr...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle inte stå gärna, har ny telefon som ibland lever sitt eget liv...

      Radera
  8. I do really like this one, I think I'll get it! :-)

    SvaraRadera
  9. Gillade detta mer än väntat faktiskt. Superfina bilder, det såg ju helt fantastiskt ut på dig :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!