söndag 19 oktober 2014

OPI Icons Of Happiness - sammanfattning

Jag har ännu inte sammanfattat OPI:s sommarkollektion Icons Of Happiness så det är väl dags att göra det. Det här var en riktigt fin kollektion tycker jag. Här är de i favoritordning.







  





Jag gillar alla lacken utom Get Cherried Away. Rödlila är som bekant inte min färg. I övrigt består den här kollektionen av idel Anne-lack. :-)

The whole Icons Of Happiness collection. I love them all, except for Get Cherried Away. Red toned purples are just not my cup of tea. :-)

16 kommentarer:

  1. Kul att se! Jag instämmer om ordning, utöver att jag nog petat ner You're So Vain-illa en bit.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Verkligen! Bästa från OPI på länge. :-)

      Radera
  3. Härlig samling! Mina favoriter är nog A grape affair och Orange you stylish.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev verkligen oväntat förtjust i A Grape Affair, brukar ju inte falla för lila krämlack, men den är verkligen skitsnygg!

      Radera
  4. Många fina lack här! Tycker att du rangordnat iaf toppen bra:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Green On The Runway och Today I Accomplished Zero är så snygga!

      Radera
  5. Jag tycker detta är en av årets bästa kollektioner faktiskt, idel fina lack! Din topp tre är alla på listan över mina all time favorit-OPIs :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, de två första hör till mina all time favorites också!

      Radera
  6. Good to see them altogether :-)

    SvaraRadera
  7. Härlig kollektion! Finns ett par få som jag inte tycker är jätte snygga men annars är nog Zero det som är allra snyggast

    SvaraRadera
  8. Härligt! Jag tycker You´re so Vainilla förtjänar en bättre plats än 5. Den är verkligen en riktig hit, tycker jag! Men det är svårt att rangordna den här kollektionen, som bara innehåller snygga lack! Riktig höjdare.
    / Maria

    SvaraRadera
  9. Den kollektionen gick mig visst lite förbi, det är inte bara bloggandet som legat nere visst. Men där fanns ju lack jag "borde" kolla på. Särskilt det där svarta med rött glitter i känns som läge för nu. Fint!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!