lördag 4 oktober 2014

OPI Ice-bergers & Fries

Jag känner mig oinspirerad och trött i dag. Har dragits med huvudvärk sen igår kväll och känner mig märkligt irriterad. Hade egentligen behövt gå ut och köpa lite kläder, men orkade bara inte. Nu ligger jag i soffan och spelar Skyrim. I kväll vankas det middag med våra underbara grannar, det ser jag i alla fall fram emot.

Nåja, eftersom jag ändå känner mig oinspirerad så passar jag på att visa ett lack som inte direkt fick mig att gå igång. OPI Ice-bergers & Fries är ett mellanbrunt krämlack. Rätt tråkig nyans, enligt mig.



 Formulan var inget vidare. Tunn och rinnig och allmänt jobbig att lacka med. Jag har tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 2/5

Vad gör ni i dag? Och vad har ni på naglarna?

OPI Ice-bergers & Fries was released with the Nordic collection. It's a medium brown creme. I'm not that thrilled about this color, I find it to be a bit boring. It does nothing for me. 
The formula was thin and runny, not very pleasant to paint with. This is three coats.

16 kommentarer:

  1. Inte speciellt rafflande, kan bara hålla med. Hoppas du mår bättre snart. Trist att vara risig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dagen artade sig rätt bra med en supertrevlig middag på kvällen :-)

      Radera
  2. Bläää för såna dagar, hoppas kvällen blir desto bättre:)
    Idag har jag (läs maken) monterat fönsterbrädor i vårt nyrenoverade kök och på naglarna har jag IsaDora´s Gel lack Midnight.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kvällen blir kanon så slutbetyget på dagen blev ändå helt okej. :-)

      Radera
  3. Trist med sådana dagar, ibland behöver man bara slappa i soffan. Kul med någon annan som spelar Skyrim, försöker övertyga min vänskapskrets och sambo om att börja men det går trögt ;) Lacket är väl inte världsspännande, men är sugen att testa mitt och se hur det funkar. Det var ändå rätt fint på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst behöver man, tyvärr är jag ibland dålig på att ta mig tid att göra det jag verkligen vill.

      Radera
  4. Håller med, inte särskilt inspirerande. Dock känns den inte särskilt vanlig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nog ett par liknande sedan tidigare.

      Radera
  5. Jag har jobbat, bakar just nu kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag, och funderar på om det inte skulle vara gott med ett glas absint eller tre. Hoppas huvudvärken ger med sig snart och att middagen var så där trevlig som middagar med vänner kan vara.
    Om lacket tyckte jag inte.

    SvaraRadera
  6. I can't say the colour really excites me either - not the biggest fan of these shades!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I like browns, but this is just not my type of shade.

      Radera
  7. Great minds think alike= visa fula bruna lack på gråa trista lördagar:) hoppas att du känner dig bättre och att nu har en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  8. Näää... varför ha denna när det finns så mycket fina snygga lack?! Trist färg verkligen!
    Hur är det med vovven... det var länge sedan vi fick se en bild på honom!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Jag tyckte det var fint! :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!