fredag 24 oktober 2014

OPI Kiss Me - Or Elf!

I dag tänkte jag visa er det lack jag bär på naglarna i detta nu. OPI Kiss Me - Or Elf! från julkollektionen Gwen Stefani Holiday. Ett mycket vackert rödlila skimmerlack med massor av djup. Ett lack helt i min smak!



Formulan har en bra tjocklek, men är något rinnig. Det täcker med två lager.

Mitt betyg: 4/5

OPI Kiss Me - Or Elf! is part of the Gwen Stefani Holiday collection. I'm actually wearing this today and I totally love it! It's a rich jewel toned purple shimmer. So pretty! The formula is a tad bit runny, but except for that it's nice. It covers in two coats.

15 kommentarer:

  1. Det var snyggt och läcker färg!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Beautiful and a very feminine colour!

    SvaraRadera
  3. Det här var ju verkligen super snyggt ju

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur! Har faktiskt burit det två gånger redan.

      Radera
  4. Oj oj oj så vackert :)
    Jag älskar Gwen Stefani, växte upp med No Doubt musik i högtalarna och har fortsatt att älska hennes musik sedan dess. Dessutom är hon ju bara så cool och extremt vacker :)
    Hoppas denna kollektion kommer till Vasa... eller för min plånboks skull kanske jag borde säga "Hoppas den INTE kommer hit" ;)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller tummarna för att den tar sig till Finland!

      Radera
  5. Ser superläckert ut, ser fram emot att testa det!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!