torsdag 9 oktober 2014

Laquerlicious Harvest Moon

Jag har några gröna manikyrer i arkivet så jag hakar på Karins temavecka United In Green så länge inläggen räcker.

I dag visar jag er Lacquerlicious Harvest Moon från Lacuerlicious höstkollektion. En skogsgrön bas som det händer massor i. Här finns prismatiskt mikroglitter, rött mikroglitter och massa guldskimmer. Fantastiskt vacker verkligen!



Det här är ju det första lack från Laquerlicious som jag testat och det var en trevlig upplevelse. Harvest Moon täcker med två lager och har en mycket trevlig formula. Lagom tjock och lätt att kontrollera.

Mitt betyg: 5/5

Jag har köpt min flaska från Edgy Polish där det kostar 110 kr/15 ml.

Laquerlicious Harvest Moon is part of their fall collection and it's a real beauty! A forest green base, packed with gold shimmer and prismatic and red micro glitter. Gorgeous! The formula was perfect in every way and covered in two coats. I got my bottle from Edgy Polish.

18 kommentarer:

  1. Ooh, så vackert! Har suttit och funderat på om jag ska klicka hem det där, nu blev jag ännu mer sugen. =)

    SvaraRadera
  2. Herre gud, jag tuppar av ... så snyggt och så läckert! Nåt sånt här har jag inte sett sedan Bond-kollektionen för OPI.
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Det ser verkligen underbart ut. Har inte testat märket men det verkar ju lovande. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här var det första jag testade från Laquerlicious och det var en rakt igenom positiv upplevelse. :-)

      Radera
  4. Va spännande och annorlunda det här är :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har inget liknande sen tidigare. :-)

      Radera
  5. This one is really, really stunning! I love those glitters :-D

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Har inte testat märket, det verkar intressant. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller jag med om. Har två till att testa, men det verkar ju väldigt lovande. :-)

      Radera
  7. Vackert och passar så fint nu till hösten med det röda glittret i

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det röda glittret är verkligen pricken över i:et!

      Radera
  8. Vilken härlig blandning av glitter! Jättefin basfärg :)

    SvaraRadera
  9. Det här gillade jag också väldigt mycket!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!