söndag 12 oktober 2014

Pahlish Tom Fury

Pahlish Tom Fury har jag köpt av Sanna, som inte föll för det. En murrig olivgrön jelly med flakes i koppar och andra, oidentifierbara färger. Himla tjusigt!

 

Formulan är helt perfekt. Perfekt tjocklek och lättkontrollerad. Det torkar något matt så ett topplack är nödvändigt. Jag har tre lager på bilderna.

 Mitt betyg: 4/5

Pahlish Tom Fury has a gorgeous olive green jelly base and then flakes in various colors. Very beautiful! The formula is perfect - very smooth and easy to apply. It dries a little matte so a top coat is a must. This is three coats.

15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är superfint, precis min typ av lack!

      Radera
  2. Vilken skönhet <3 / Marianne

    SvaraRadera
  3. Det där är ett lack i min smak. Supertjusigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Älskar den gröna nyansen!

      Radera
  4. Nej jag är ledsen med det här ser ut som algerna i ett misskött akvarium och jag kan inte tycka om det.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, algerna i ett misskött akvarium! Gillar liknelsen. :-)

      Radera
  5. This is a really nice dark colour and I like the glitter :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!