torsdag 2 oktober 2014

Isadora Belle Beige

Isadora Belle Beige från Coffee & Poetry-kollektionen avfärdade jag i princip så fort jag såg det i flaskan. Tråkigt, tänkte jag. Men så läste jag hos Ina på My Nail Polish Online att hon minsann inte tyckte det var så pjåkigt och jag bestämde mig för att ge det en chans.

Och minsann, jag tycker faktiskt det är en ganska trevlig beige.





 
Det täcker med två lager och har en mycket bra formula. Lagom tjock och mycket lättkontrollerad.

Mitt betyg: 3/5

Isadora Belle Beige was released with the fall collection Coffee & Poetry. It doesn't look like much in the bottle, but it's actually a nice beige. Pretty flattering. The formula was flawless, like most of the polishes from Isadora. It covered in two coats.

15 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut på dig! Jag tror jag har burit mitt ca 3-4 gånger redan, både som lack och som bas för nail art och funderar på en backup flaska :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillade det oväntat mycket. :-)

      Radera
  2. Så olika det kan vara. Jag föll inte alls för det här. Min hudton och detta lacket var ingen bra kombo helt enkelt. Men himlans fint på dig måste jag säga. :)

    SvaraRadera
  3. Det är ju skitfint! Ser mer pudrigt gammelrosa ut än beige. Tumme upp!

    SvaraRadera
  4. Snyggt, det ser jätte bra ut på dig! Den här färgen gillade jag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ja jag brukar ju också avfärda såna typ av lack, men detta är riktigt fint. Kan faktiskt tänka mig detta. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en smickrande nude mot min hudton.

      Radera
  6. Formulan på Isadora lacken brukar vara kass annars, tycker jag, men denna gången verkar de ha lyckats iallafall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du? Jag tycker att den brukar vara suverän faktiskt.

      Radera
  7. Det såg jättefint ut på dig! Jag var inte så sugen på det heller, så jag avstod köp. Är mer sugen på murriga skimmerlack just nu känner jag. :)

    SvaraRadera
  8. Jag tyckte tvärtom, det såg hyffsat ut i flaskan men på mig blev det bara spökvarning... jag behöver ett varmare lack tyvärr.

    //Emma Hå

    SvaraRadera

Kommentera gärna!