onsdag 1 oktober 2014

OPI Spotlight On Glitter - sammanfattning

Kollektionen Spotlight On Glitter släpptes ju i våras, men det är inte så länge sen jag visade det sista av dem. Dags för  sammanfattning alltså.

Här är de i favoritordning.



 






För att vara en glitterkollektion tycker jag att Spotlight On Glitter är ganska tam. I Reached My Gold är fantastiskt snygg ovanpå svart, men det är också det enda jag verkligen, verkligen gillar. 

Har ni skaffat några lack från Spotlight On Glitter? Vilket av lacken tycker ni är finast?

The Spotlight On Glitter collection was released this spring, but it hasn't been that long since I was done swatching them. I Reached My Gold is my favorite from the collection.

11 kommentarer:

  1. Alla lacken är ju fina men kanske inte så wow. Fast I Reached My Gold är snygg, det är den...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag tycker samma sak. Fina, men inte så speciella.

      Radera
  2. Jag har inte skaffat något av lacken, de lockade mig inte särskilt. Men I Reached My Gold ser speciell ut, så den blir ändå favorit.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tyckte verkligen den var toksnygg på svart.

      Radera
  3. Jag måste säga att Chasing Rainbows var klart snyggast enligt min åsikt =)

    //Emma Hå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också Chasing Rainbows, men för mig är I Reached My Gold vinnaren. :-)

      Radera
  4. De är väl rätt snygga allihop men Blush Hour är det enda som jag köpt, färgen på glitterpartiklarna är rätt unik, lila och fuchsia.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade höga förväntningar på Blush Hour, men tyckte inte att de infriades tyvärr.

      Radera
  5. They look good! I agree with you, that one is my favourite too :-)

    SvaraRadera
  6. Tyckte några såg fina ut, men jag köpte inget. Har Rainbow Connection från Muppets-kollektionen sedan innan, och den är väl en dupe till Chasing Rainbows så det var väl det närmaste jag kom ett köp ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!