söndag 5 oktober 2014

OPI My Voice Is A Little Norse

OPI My Voice Is A Little Norse från Nordic-kollektionen är en trevlig liten sak. Prismatiskt glitter i en bas som är svagt brungrå. Det funkar alldeles utmärkt att bära på egen hand, jag har tre lager på bilderna och då upplevde jag det som helt täckande. Jag gillar detta, den rökiga basen gör att det känns unikt.



 Formulan är bra, lagom tjock och lättkontrollerad.

Mitt betyg: 4/5

OPI My Voice Is A Little Norse has a slightly greige tinted base with lots of prismatic glitter. I think it's really pretty and unique. I'm wearing three coats in the pictures. The application was very smooth and nice.

17 kommentarer:

  1. Läckert. Visst har man sett sådana här lack i tid och otid, men den rökiga basen ger detta lack en extra touch. Precis som du säger! Kanon... den ska jag köpa.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Håller med!! Jättefint på egen hand, verkligen! Jag har bara använt det över annat lack för jag trodde det var svårt på egen hand. Ser att jag hade fel, trevlig överraskning:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag föredrar ju ofta att använda glitter på egen hand så jag blev glad över att det funkade så bra. :-)

      Radera
  3. Väldigt fint! Kul att den funkar på egen hand också, trodde den bara skulle funka som layering. :)

    SvaraRadera
  4. Oh, vad fint det såg ut på egen hand! Det ser supersnyggt ut :)

    SvaraRadera
  5. kul att se hur det ser ut på egen hand, det var jättefint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, mer spännande än det såg ut att vara i flaskan.

      Radera
  6. Riktigt snyggt och kul att det täckte på egen hand:D

    SvaraRadera
  7. Det var faktiskt riktigt snyggt på egen hand, inte alla glitterlack som blir det. Otroligt att det täckte så bra på tre lager :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tre lager är ju absolut acceptabelt!

      Radera
  8. Snyggt! Men måste erkänna att jag inte reflekterade över nån rökig bas när jag när jag bar det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte på det redan när jag såg det i flaskan. :-)

      Radera
  9. This looks good for 3 coats! I'm so tempted by this one :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!