torsdag 23 oktober 2014

OPI To Be Or Not To Beagle

Här kommer några sorgligt oskarpa bilder på OPI To Be Or Not To Beagle, ett av glitterlacken från Peanuts-kollektionen.  Det här består av en ofärgad bas med mellanstora hexglitter i blått, rött, aprikos och gult och svarta mikroglitter. Nu har jag det (ett lager) ovanpå en svart bas så de svarta glittret kommer inte till sin rätta, men de finns i alla fall där.

To Be Or Not To Beagle känns lekfullt och roligt, jag tycker mycket om det.



Formulan är lite tjock och jag fick jobba lite för att sprida ut glittren jämnt. Sen krävs det ett par lager topplack för att få en slät yta.

Mitt betyg: 4/5

OPI To Be Or Not To Beagle was released with the Peanuts collection. It's a clear base filled with medium sized hex glitter in blue, red, apricot and yellow and there's also black micro glitter. I put one coat on top a black creme which means you can't really see the black glitter, but it's there. 
I really like To Be Or Not To Beagle, it's fun and playful. The formula was a little thick and it took some work a little to spread the glitters evenly onto my nails.

14 kommentarer:

  1. Jag gillar det också, snyggt och kul! Och så är det fint på svart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kände på en gång att jag ville lägga det på svart. Men kanske borde testa vitt också?

      Radera
  2. Både kul och snyggt! Var får man tag i det? Jag har inte sett denna kollektionen någonstans! ... men jag hade ju köpstopp ändå... så varför frågar jag. Haha.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kollade precis pressinfon, men där står inget om köpställen tyvärr. Men den ska säljas i Sverige iaf.

      Radera
  3. Finfint och kul att se! Jag hoppas hinna testa mitt i helgen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett skojigt lack, precis som de andra i kollektionen. :-)

      Radera
  4. Jag gillar detta skarpt. Så gulligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Älskar att OPI släppt en Snobben-kollektion. :-)

      Radera
  5. I like the different colours in it :-)

    SvaraRadera
  6. Wow så läcker :)
    Den ser verkligen rätt unik ut :)
    xx

    SvaraRadera

Kommentera gärna!