måndag 13 oktober 2014

Smitten Polish Sparkling Orchid

Smitten Polish Sparkling Orchid släpptes med årets höstkollektion och är en fantastiskt vacker liten sak. En rödbaserad lila med massor av prismatiskt mikroglitter som främst går i rosa. Otroligt tjusig i såväl solsken som i inomhusljus.





 Formulan är ljuvlig. Perfekt tjocklek och mycket lättlackat. Två lager gav mig full täckning. Sen behövs det ett par lager topplack för att få en slät yta.

Mitt betyg: 5/5

Jag köpte Sparkling Orchid från Edgy Polish där det kostar 115 kr/15 ml.

Smitten Polish Sparkling Orchid is part of this year's fall collection. It's a red toned purple with pink prismatic micro glitter. So beautiful both in the sunlight and indoors.
The formula was perfect, extremely easy to paint with. Two coats gave me complete coverage.

22 kommentarer:

  1. Det här är verkligen supertjusigt!

    SvaraRadera
  2. Köpte inte detta i första vändan, måste nog ändra på det. . . .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så vackert att du behöver det!

      Radera
  3. Har aldrig köpt något från detta märke, men det här var riktigt snyggt!
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smitten gör fantastiska lack så du borde testa dem!

      Radera
  4. Oj vad jag precis tappade hakan!!

    SvaraRadera
  5. Så jäääkla kär jag blev i det då! :D

    Följt din blogg länge men kommenterar alldeles för sällan men nu kunde jag inte hålla mig, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, roligt att du gillar det! Och att du följer bloggen såklart! :-)

      Radera
  6. Åhh sååå läcker. Mååste lacka med mitt snart. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att läsa ditt inlägg om det! :-)

      Radera
  7. Otroligt vackert! Du har verkligen lyckats med bilderna med, dom är kanon bra

    SvaraRadera
  8. This is one stunning polish. I do love the sparkles :-)

    SvaraRadera
  9. Ser himla fint ut! Undrar om jag har några Smitten, annars är det nog läge att åtgärda den bristen!

    SvaraRadera
  10. Detta är faktiskt galet fint, så mycket bling och färg :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!