fredag 31 oktober 2014

Darling Diva Lady Boss 302

Äntligen fredag! Jag jobbar dessutom halvdag så helgen blir extra lång - yay! För att fira detta tycker jag vi kikar på ett fantastiskt vackert glitterlack från Darling Diva. Lady Boss 302 släpptes med Muscle Car Diva-kollektionen i våras och ni har förmodligen sett det på en massa bloggar redan. Det här är det enda jag har från kollektionen, men jag måste skaffa mig alla lacken, de är fantastiska!

Lady Boss 302 består av en rosa jellybas sprängfylld med prismatiskt glitter i rosa och lila. Här har jag lagt tre lager ovanpå ett rosa lack. När jag fotade var det mulet så jag kan tyvärr inte visa det i solljus, men det är vackert i alla ljus.


 

Jag älskar verkligen detta, det är helt underbart! Formulan var mycket bra, lagom tjock och det är enkelt att sprida glittren jämnt över nageln. Jag avslutade med två lager topplack. 

Mitt betyg: 5/5

Jag köpte min flaska från Edgy Polish, men där är det tyvärr slutsålt.

Today I'm showing you Darling Diva Lady Boss 302 from the Muscle Car Diva collection. It's a pink jelly base filled with prismatic glitter in pink and purple. I've put three coats on top of a pink base. This is such a stunning polish! I love it so much and I just have to get the other polishes from this collection. So far, this is the only one I have. The formula was great as well. It's not too thick and easy to apply. I finished with two coats of top coat.

21 kommentarer:

  1. Ja.. mja. Nej, det här är ingenting för mig. Det är för sockersött helt enkelt!
    Ha en trevlig helg.
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Superfint, har sålt massor av det här :) Och det kommer in igen i nästa leverans om ca 2-3 veckor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, då får jag passa på att köpa resten av Muscle Car-lacken också. :-)

      Radera
  3. Wow!!! This is soooo pretty! I super love the color and the finish. I find it classy on nails. Love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. It's amazing! I have to get all of the Muscle Car polishes!

      Radera
  4. Verkligen, verkligen jättefint. Jag har skaffat mig några från kollektionen men tror bestämt att jag behöver alla. I alla fall det här. :)

    SvaraRadera
  5. So very beautiful..
    I loved it!

    Kisses

    Eva - www.adegadeesmaltes.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Underbar kollektion och underbart fint lack även detta. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller verkligen med om att det är en underbar kollektion. Det är en skandal att jag bara har ett av lacken.

      Radera
  7. Wow it does look stunning :-)

    SvaraRadera
  8. Verkligen wow! Skulle behöva köpa några Muscle Cars helt klart...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag behöver köpa många fler, helt sjukt att jag bara har detta!

      Radera
  9. Tycker det ser jätte fint ut, glittret är ju underbart

    SvaraRadera
  10. Alla lacken i den här kollektionen är underbara! Har inte använt alla än, men fick ju alla av sambon som en "grattis till nya jobbet" present :D

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag undrar om det finns någon butik man kan hitta detta i? Isåfall vilken? Skulle vara jätte tacksam för svar.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!