tisdag 28 oktober 2014

L'Oréal Infallible Nail Polish

Herregud, jag måste nog investera i ett ljustält. Det är ju så trist nu när man inte har chans att fota i dagsljus förutom på helgerna. Det kanske får bli en tidig julklapp till mig själv.

Häromdagen fick jag i alla fall ett bud med pressprover på L'Oréal Infallible Nail Polish, en slags gelpolish som enligt L'Oréal ska ge en manikyr som håller i upp till 12 dagar. Produkten består av ett vanligt lack och så ett tillhörande topplack som ska appliceras 30 sekunder efter att man applicerat det vanliga lacket.

Infallible Nail Polish finns i 15 nyanser och kostar 99 kr/set.

Jag ska såklart hårdtesta dessa och återkommer med recensioner framöver.

Received some press samples of L'Oréal Infallible Nail Polish, a sort of gel polish that's supposed to give you a manicure that lasts up to 12 days. I'll review them when I've put them to the test.

4 kommentarer:

  1. Looks like an interesting set of polishes. Looking forward to the reviews :-)

    SvaraRadera
  2. Vad spännande att du testar detta! Jag fram emot resultatet.
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen hopplöst att ta bilder nu när det är mörkt. Många fina lack, ska bli spännande att höra om dom håller vad dom lovar

    SvaraRadera
  4. Spännande! Och ja du, att vara nagelbloggare i Sverige på hösten och vintern är sådär kul:(

    SvaraRadera

Kommentera gärna!