fredag 3 oktober 2014

Celestial Cosmetics T's In A Tizz

Jag var helt övertygad om att jag redan hade visat Celestial Cosmetics T's In A Tizz, men det hade jag visst inte. Perfekt egentligen eftersom det är holofredag och jag inte hade några andra hololack i arkivet.

T's In A Tizz är ett vackert, mjukt grönt lack med fina regnbågar. Jag tror inte jag har något grönt holografiskt lack i just den här nyansen sen tidigare. Nu är ju inte min samling med holosar sådär vansinnigt stor, den går t.ex inte att jämföra med Sminkans holosamling, så det säger väl i och för sig inte så mycket.




Jag har tyvärr inga anteckningar om hur formulan var, men den var nog bra. Hade den varit knepig så hade jag nog kommit ihåg det. Jag skulle gissa att jag har två eller tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 4/5

Jag köpte detta från Edgy Polish där det kostar 140 kr/12 ml.

Titta in hos Skimmerskuggan för mer fredagsholo!

Celestial Cosmetics T's In A Tizz is a lovely, soft green holo. The color is beautiful and so are the rainbows! Unfortunately I don't have any notes on the formula or on how many coats I did, but I guess it's 2-3 coats and that the formula was fine. I think I'd remember if the formula was terrible. :-) I bought my bottle from Edgy Polish.

15 kommentarer:

  1. Verkligen läckert, Celestial har mkt snyggt...

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja, det var ett lyckat köp måste jag säga. :-)

      Radera
  3. Oh wow what a stunning holo - looks amazing :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. It really is amazing! Love Celestial Cosmetics. :-)

      Radera
  4. Väldigt fin! Sådär lite teal-aktigt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ser mer teal ut på bilden än vad det är i verkligheten. Fotade i väldigt varmt solljus som trollar lite med färgen.

      Radera

Kommentera gärna!