lördag 20 augusti 2011

OPI French Quarter For Your Thoughts

Grått väder utanför fönstret. Grått lack på naglarna. French Quarter For Your Thoughts från OPI:s höstkollektion Touring America. Grått med några droppar brunt i faktiskt.

Inte unikt direkt, men ändå ett fint lack. Vilsamt.

Formulan var bra och det täcker helt med två lager.

Mitt betyg: 3/5

Sambons kommentar: "Trist."

English: Today the rain is just pouring down. To match the grey weather I picked out OPI French Quarter For Your Thoughts, a grey creme with some brown added to it. A nice color, though we've seen similar shades before.
The formula was nice and I needed two coats.

11 kommentarer:

  1. Perfekt lack för detta väder tror jag :) Väldigt tjusigt

    SvaraRadera
  2. Grått är ju fint men med alla gråa krämisar man redan äger känns det överflödigt.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar det men samtidigt så har jag en massa grå lack. Men hmm, det här ser ju ut att faktiskt se grått ut på fingrarna och inte ljusblått.

    SvaraRadera
  4. That's classy. Make me think about Dior Gris Montaigne. Love it !

    SvaraRadera
  5. Fint men får inget habegär. Håller kanske med sambon en aning idag.

    SvaraRadera
  6. Snygg nyans, varken för mörk eller för ljus

    SvaraRadera
  7. I really like gray polishes, it's pretty. :)

    SvaraRadera
  8. Åhh så fint!! E inne i en "grå nagellacks" period just nu så detta gillar jag verkligen :)

    SvaraRadera
  9. Trist, helt klart. Men väldigt vilsamt och lättburet :) Tycker det är väldigt fint faktiskt.

    SvaraRadera
  10. Annie: Ja, det passade på alla sätt!

    Sminkan: Helt klart!

    Veronica: Ja, det här drar ju åt brunt, inte åt blått.

    Pshiiit: Glad you like it!

    Pamsan: Nej, har man ett par gråa krämlack redan så kan man nog hoppa denna.

    Cactus: Ja, den är fin, om än inte unik på något sätt.

    Sandra: Me too, it's a very flattering color.

    Nails By Desiré: Vad kul!

    Honi: Ja, ibland är man liksom inte sugen på ett lack som gör mycket väsen av sig. :-)

    SvaraRadera
  11. åh va fint, jag är väldigt svag för grått :) finns det några kända dupes? jag har recycle, det är nog lite mörkare va?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!