lördag 27 augusti 2011

Sally Hansen Nail Prisms Amber Ruby

Bara en lackgalning kan vakna upp en lördagmorgon och den första tanken som far genom ens huvud är att "i dag måste jag bära det där lacket!" I mitt fall kände jag att det var hög tid att plocka fram Sally Hansen Nails Prisms Amber Ruby, som jag skaffade efter att ha sett det hos Sminkan.

Ett multikromatisk skimmerlack som skiftar mellan vinrött, guld, koppar och aningens, aningens grönt. En ny favorit i samlingen utan tvekan!

Ett fantastiskt lack på alla sätt! Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt och det var lätt att lacka med.

Jag måste skaffa mig fler Nail Prisms. Jag köpte detta och två till från säljaren Cassiecosmetics på eBay, men det finns många fler som lockar.

Mitt betyg: 5/5

Sambons kommentar: "Oj, det ser ut som en hel regnbåge i det där lacket."

English: I have a new favorite in my collection. Sally Hansen Nail Prisms Amber Ruby is a gorgeous multichromatic shimmer that shows a whole array of colors. I can see a rosy red, gold, copper and even some green. Great formula and I needed three coats to make it opaque.

21 kommentarer:

  1. This one is stunning! Love it!

    I follow your blog now for a pretty long time and maybe you followed mine on Melaniesnailpolish (The Color Palette), but I moved to a new blog that fits my ideas. Maybe you would like to take a look at www.thecolorpaletteblog.blogspot.com
    Maybe I see you there :)

    SvaraRadera
  2. Wow, snacka om vackert höstlack!!

    SvaraRadera
  3. Det ser superfint ut. Och ja, så gör nog bara en lackgalning, men jag förstår dig...

    SvaraRadera
  4. Neeeeeeeej!!!!!!

    *sätter sig på händerna för att låta bli att klicka hem ett eget*

    SvaraRadera
  5. Verkligen ett intressant och vackert lack! Fattar inte att jag inte har sett dem på CVS i USA, i så fall hade jag köpt på mig några vid förra resan. Verkligen ett superfint lack :)

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vackert!

    SvaraRadera
  7. Det är verkligen helt stunning. Jag är ju tokig i Nail Prisms, bär ett exakt just nu faktiskt, och tycker absolut du ska skaffa fler. Jag borde också skaffa fler faktisk, och backuper för mina favoriter. Om jag hade pengar... :D

    SvaraRadera
  8. Otroligt fint! Måste klicka hema några SH Prisms nu...

    SvaraRadera
  9. Så snyggt, tack och lov har jag ett eget exemplar;))!

    SvaraRadera
  10. Alltså, egentligen gillar jag inte guldiga lack, men det här var ju oerhört vackert. Tänk vad det kan svänga ibland. :)

    SvaraRadera
  11. Haha, precis så är det ju! Man vaknar och bara VET att man måste köra det-eller-det lacket idag.
    Tror t o m jag har det där drällandes i en låda, vad pinsamt att jag inte använt det ännu...

    SvaraRadera
  12. Vilken tur att jag beställde hem det här. Det är lika mycket dreggelvarning på dina bilder som på Sminkans. Måste snart prova, kan inte stå emot mycket längre.

    SvaraRadera
  13. En av mina favoriter också! Det är så fantastiskt vackert!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!