söndag 14 augusti 2011

Länkkärlek v. 32!

Dags att ösa lite mer kärlek över mina underbara kollegor i nagelbloggsvärlden! Här är mina favoriter från veckan som gått.

  • Christina från Let Them Have Polish gästbloggar på Also Knsown As... och visar den mest fantastiska water marbling jag sett! Jag tappade hakan när jag såg vad hon åstadkommit.
  • Annie på Annie's Colors påminner mig om att jag måste plocka fram Here Today... Aragorn Tomorrow igen! Det är ju så snyggt!
  • Karin på Vacker & Underbar visar bilder på China Glaze Mahoganie, ett lack jag glömt bort att jag ville ha! Nu står det åter igen på önskelistan.
  • Cactus Nail Polish har testat China Glaze Midtown Magic, men är inte så imponerad. Personligen tycker jag att hon är galen - det ser ju fantastiskt ut!
  • Pamsan på Claws In Color visar upp Euphoria från LA Girls Glitter Addict kollektion. Jag vill ha!
  • Honi visar upp söta körsbärsnaglar.
  • One Inch Nails visade upp Peachy Keen från Misas höstkollektion Hip To My Jive. Ett riktigt läckert nudelack!
  • Sminkan visar upp en skönhet jag aldrig sett förut - Brucci Black Emerald. Vill ha!
  • Carina på Total Beauty håller på att testa ridge fillers, ska bli spännande att se vilken av dessa hon tycker är bäst så småningom.
Hoppas att ni alla får en skön söndag!

9 kommentarer:

  1. Måste bara säga att jag älskar länkkärlek då jag alltid får tips om nya kul bloggar att läsa! Tack för tipsen!!!

    SvaraRadera
  2. Bra länkval! :)
    Men måste bara säga att det inte var Kellie som gjorde "water marbling"-en. Den var ju av Christina från Let Them Have Polish, som gästbloggade!

    Ville bara ge henne lite cred! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, det var verkligen den mest fantastiska watermarblingen som har skådats!

    tack för de fantastiska tipsen!

    SvaraRadera
  4. Anja: Vad kul att du gillar't! Meningen är ju precis den, att tipsa om bra bloggar!

    Andrea: Oops, så går det när man slarvläser texten och stirrar för länge på bilderna. Har ändrat i texten. Tack för att du sa till! :-)

    Filippa: Jamen, eller hur! Jag har ännu inte testat water marbling (har nog för dåligt tålamod), men är rätt övertygad om att det skulle se för jäkligt ut om jag försökte.

    SvaraRadera
  5. Hahaha, att jag är galen visste vi nog redan dock ;D
    Tack för länkningen, igen! Förra länken genererade lika många sidvisningar på ett dygn som jag brukar ha på en vecka enligt min statistik, jätteroligt! :D

    SvaraRadera
  6. Tack söta du, nu förstår jag varför min besöksstatistik gått i taken med länkar från dig och sminkan!

    SvaraRadera
  7. Cactus: Vad kul, det är du verkligen värd! :-D

    Honi: Skoj att det märks i statistiken!

    SvaraRadera
  8. Vad gullig du är :) Tack för länkningen!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!