tisdag 2 augusti 2011

Priti NYC

Jag blev nyligen kontaktad av den svenska webbshoppen Bekkas.se med en förfrågan om jag ville testa några produkter från Priti NYC, som är ett av de märken de säljer. Jag fick själv välja två lack ur sortimentet.

Mourning Widow. Lila och blått glitter i en klar bas. Men hörrni, inte ser den här änkan ut att sörja? Hon ser ut att vilja gå på fest! :-D

Devil's Backbone. Ett blåbaserat grönt skimmerlack.

Med i paketet jag fick fanns också Priti NYC Soy Polish Remover, deras kombinerade bas- och topplack (jag har bara testat ett kombinerat bas- och topplack tidigare och det imponerade inte, får se hur detta ter sig), samt deras Crystal Glass Nail File. Recensioner av dessa kommer när jag hunnit testa dem ordentligt, samma sak gäller swatches på lacken.

Har ni hört talas om Priti NYC förut?

13 kommentarer:

  1. Det var ett helt nytt märke för mig, vad roligt! Ska bli väldigt intressant att se vad du tycker om dem!

    SvaraRadera
  2. Helt nytt för mig med. Känner att den där änkan kanske ska få flytta hem till mig...

    SvaraRadera
  3. Inte hört talas om, men det ser ju lovande ut!

    SvaraRadera
  4. Fina val du gjorde! Spännande att få se swatches!
    Nytt märke för mig också.
    Roligt att de satsar på att vara miljövänliga.

    SvaraRadera
  5. Har varken testat eller hört talas om men de ser jättefina ut! Ska bli kul att höra och se mer av dem.

    SvaraRadera
  6. Jo, de var rätt omtalade för ett par år sedan för att de hade lacker som var identiska med Diamond Cosmetics - för mer än sex gånger priset. :)

    SvaraRadera
  7. Har aldrig hört om det märket tidigare men det är alltid kul att hitta nya märken :) och nagellacken ser jättefina ut, tycker även att flaskorna är bedårande :)

    SvaraRadera
  8. En kompis till mig beställde detta märke från Staterna förut. Hon var nöjd med lacken men inte med Polish Remover. Det blir spännande att få se vad du tycker om alltihopa.

    SvaraRadera
  9. Ohh spännande!

    Ska bli kul att se.

    SvaraRadera
  10. Cactus: Jag hade heller aldrig hört talas om märket förut, ska bli spännande att testa dem!

    Mrs Data: Ja, änkan är riktigt vacker! Det lila glittret är verkligen lysande!

    Sarah: Inte jag heller. Fram tills nu då.

    Kerstin: Håller med!

    Andrea: Det fanns faktiskt en hel del som lockade så det var svårt att välja. Jag är nöjd! :-)

    Veronica: Jag håller tummarna för att de ska visa sig vara bra!

    Féline: Aha, det har jag helt missat. Kommer däremot ihåg att det var en liknande diskussion om märket Ginger + Liz.

    Pani Skeffington: I really think they do!

    Martine: Ja, jag tycker blomman på flaskan är fin. Det verkar som att de namnger sina kollektioner efter olika blommor. Det finns en tulpan-kollektion, en ros-kollektion osv.

    Miss Jones: Ja, det ska bli spännande att se hur removern funkar!

    Sminkhörnan: Swatches kommer snart!

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Kul att så många blir nyfikna på Priti NYC!

    Eftersom féline-alizarine kommentarade om det eventuella sambandet mellan Priti NYC och Diamond Cosmetics så tänkte jag bara länka till officiell kommentar från Priti NYC där dom förklarar att det inte finns något samband mellan Priti NYC och Diamond Cosmetics.

    http://forum.purseblog.com/nail-care/nail-polish-brands-most-might-not-know-about-660354-5.html#post18045162

    /bekkas.se

    SvaraRadera

Kommentera gärna!