måndag 15 augusti 2011

Zoya Neeka

Jag var faktiskt osäker på om jag behövde Neeka från Zoyas höstkollektion Smoke & Mirrors, men nu är jag glad att jag köpte den. Det är en dämpad mörklilla som är lite grånad i tonen. Det innehåller också pyttesmå guldfärgat mikroglitter. Inte den roligaste nyansen kanske, men jag gillar det ändå. Det känns sofistikerat.

Formulan var som en dröm! Extremt följsamt och lätt att kontrollera på nageln. Täckningen är också bra, jag behövde två lager.

Jag beställde mina lack ur Smoke & Mirrors från Sparkling Nails by Jewels på eBay.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Efter de senaste fyrverkerierna så känns det där mer som en kinapuff."

English: I wasn't sure if I really needed Zoya Neeka, but now that I've got her in my possession, I'm glad that I do. It's a dusty greyed out purple with golden micro glitter. Very sophisticated and a great color for fall.
The formula was sheer perfection. Easy to control and you only need two coats.

13 kommentarer:

  1. Snyggt! Och sambon lika klockren som vanligt! Haha.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker massor om. När jag såg det i flaskan blev jag lite kär. Måste testa snart.

    SvaraRadera
  3. Gillar massor, även om det är en kinapuff!

    SvaraRadera
  4. Åh, fin. Har du jämfört den med China Glaze C-c-courage?

    SvaraRadera
  5. Fint ju! Och din sambo verkar otroligt skön, när jag målar naglarna klagar han bara på lukten haha! :D

    SvaraRadera
  6. Åh, sambons kommentar är obetalbar!

    Lacket är fint men väcker inte begäret.

    SvaraRadera
  7. Amazing! Waiting for a postman to bring mine :>

    SvaraRadera
  8. Det ser väldigt fint ut, trots att det är en kinapuff =)

    SvaraRadera
  9. Jag gillar det här lacket till tusen! Inte superspänannde kanske, men svalt och sofistikerat snyggt.

    SvaraRadera
  10. Den ser lite mesig ut på nära håll, men på den sista bilden på lite avstånd är det supersnyggt. Kan tänka mig att den är lättburen ihop med de flesta kläder, den tar inte över, men lyfter helheten. He he, djuplodande analys, va?

    SvaraRadera
  11. Väldigt snygg lila färg! Jag har fortfarande inte ett enda Zoya-lack i samlingen, men önskelistan fylls på med jämna mellanrum - det här hamnar där!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!