måndag 22 augusti 2011

China Glaze Skyscraper

Jag är återigen inne i en väldigt hektisk period på jobbet. Det kan innebära svårigheter att hinna med att blogga, men jag hoppas att det inte ska bli så. I dag har varit en ganska grå och trist dag, mest eftersom jag inte riktigt känt mig på topp. Halsen gör fortsatt ont och jag känner mig som 150 år gammal.

Då är det tur att man i alla fall har ett fint lack på naglarna som kan pigga upp litegrann. China Glaze Skyscraper har prytt mina naglar i dag. Massor av silverglitter i en jeansblå jellybas. Väldigt vacker!

Bra och lättlackad formula som täcker med tre lager. Ett lager Seche Vite räckte dessutom för att få en slät yta.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Det var väl fint."

English: I'm feeling a bit under the weather today, so what better way to cheer myself up than wearing some glitter on my nails? China Glaze Skyscraper fits perfectly for the task. A denim blue jelly base with lots of fine silver glitter. Very pretty!
Formula was good and I did three coats.

24 kommentarer:

  1. Scyscraper är underbar!! Jag älskade den när jag bar den, förra måndagen, och enda nackdelen med det är nog att det var jobbigt att ta bort. Absolut det vackraste lacket i Metro-kollektionen.

    Hoppas du mår bättre imorgon. Och du, dina händer är så otroligt vackra. Fina proportioner mellan naglar och fingrar och perfekt längd på naglarna. Jag är avundsjuk.

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack, gulliga du! Men du, vi måste träffas så att du får se hur läskigt tokrynkiga de är, haha!

    SvaraRadera
  3. Tycker det är mycket snyggare på dina bilder än jag tyckte det var i verkligheten, skumt :D

    SvaraRadera
  4. Längtar tills jag får hem min Skyscraper. Håller med Cactus.. vissa lack är fotogeniska helt enkelt. Hoppas jag kommer älska Skyscraper i verkligheten lika mkt som jag gör på bild! Har jelly/glittercravings.

    SvaraRadera
  5. Men vad vackert det är! Ser helt underbart ut på dig :)

    SvaraRadera
  6. Snyggt! som en gnistrande nyårsnatt!

    SvaraRadera
  7. Vackert, det här är på väg hem till mig nu =)

    SvaraRadera
  8. underbart lack! Ett fint lack kan verkligen muntra upp en när man har en dålig dag.
    När mina naglar pryder ett speciellt lack så brukar jag sitta och titta på dem som en annan idiot :)

    SvaraRadera
  9. Vackert - nu längtar jag ännu mer efter att få hem nästa lackbeställning - var t o m tvungen att dubbelkolla att jag verkligen tagit med Skyscraper :-)

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du mår bättre snart!

    Kan tänka mig att det lacket ser riktigt läckert ut på naglarna :)

    SvaraRadera
  11. Apropå glittriga, blåa lack vill jag tipsa om China Glaze Meteor Shower, en helt galet glittrig mörkblå skapelse!

    SvaraRadera
  12. Men mums! Åh vad jag längtar tills jag får hem mina Metrolack. Är så in loooove i denna kollektion.

    SvaraRadera
  13. Åhh vilekt otroligt snyggt lack! Superfint! Måste ta och beställa Metrolackn något tag här.

    SvaraRadera
  14. Så vackert!! detta lack är det jag såg jag mest fram emot av metro-kollektionen

    SvaraRadera
  15. Vad sugen jag blev på att testa detta nu. Det ser så snyggt ut i flaskan och dina bilder gör inte saken sämre.
    Hoppas du mår bättre snart. Inte kul att känna sig däven och speciellt inte om det är mycket på jobbet.

    SvaraRadera
  16. Superfint! Funderade om jag skulle beställa nåt från Metro. Börjar bli lite mer sugen så denna kanske slinker med nästa beställning :)

    SvaraRadera
  17. Åh, nej nu måste jag ju bara ha detta.. :p

    SvaraRadera
  18. Jag har sett det här på minst hundra bilder nu, och den sista bilden i det här inlägget är det enda som har fått mig att bli ens lite intresserad!

    Och jag håller med om vad Sminkan skrev om dina händer. Jag tänker på det varje gång jag ser dina helhandsbilder och blir avundsjuk!

    SvaraRadera
  19. Mycket mycket snyggt! Mitt står i lådan och väntar på att användas. Det krävs mycket självdisiplin men jag ska använda sommarlacken först

    SvaraRadera
  20. Hej alla! Tack för era kommentarer! Är fortfarande sjuk så jag orkar tyvärr inte svara individuellt på alla. Kram på er!

    SvaraRadera
  21. Det där är snyggt som jag sskrev till Sminkan precis
    ( vill ha )
    krya på dig Anne!!!!

    SvaraRadera
  22. Var inte alls sugen på detta lack till en början, men nu har du fått mig att ändra uppfattning! Tokfint! Ser nästan ut lite som en blå variant av Chanel Graphite :) Krya på dig!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!