onsdag 17 augusti 2011

Misa The Grass Is Greener On My Side

Jag har varit sugen på Misa The Grass Is Greener On My Side i flera år, men inte kommit mig för att köpa det förrän nu. Och det är verkligen otroligt vackert! Ett lysande blåtonat grönt lack med vackert skimmer.

Formulan gled på som en dröm och... jag har glömt om jag behövde två eller tre lager? Jag lackade med detta igår och jag har glömt hur många lager det är i dag? Är det åldern? Jaja. Två eller tre lager är det i alla fall.

Mitt betyg: 5/5

Sambons kommentar: "En bitterljuv färg. Det känns ju som att sommaren är över."

Om du är sugen på egen flaska, men inte vill beställa från de amerikanska webbshopparna, så kan jag tipsa om att detta just nu finns i Nailmails överskottsshop.

English: I've been lemming Misa The Grass Is Greener On My Side for a few years now and finally I got it. And I absolutely love it! A gorgeous, bright blue toned green with beautiful shimmer. Superb formula, but I can't remember if I used two or three coats. A great polish anyway!

12 kommentarer:

  1. Underbar nyans! Så fint det diskreta skimret också.

    SvaraRadera
  2. Jag har också tittat på det här i flera år. Det dom hindrar är att jag hittills inte kommit överens med de Misa jag testat. Men du säger att det var bra.. Tål att tänkas på.
    Torkar det matt eller blankt?

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart? Jag älskar det. Kajalen: Det är superbra formula, jag intygar. :)

    SvaraRadera
  4. Thank you for reminding me how gorgeous this polish is, I really have to wear it again soon!

    SvaraRadera
  5. Jag är egentligen mer för gröna som drar åt gult, men den blå flashen i det där var riktigt snygg! Tål att funderas på om det inte ska hamna på listan :)

    SvaraRadera
  6. Så snyggt! Det här blev jag allt lite sugen på att klicka hem.

    SvaraRadera
  7. Oj, så grönt att jag nästan ramlar baklänges. Men snyggt!!

    SvaraRadera
  8. den där är ju en gammal favorit! måste damma av den!

    SvaraRadera
  9. Jag tycker att den var väldigt snygg!

    SvaraRadera
  10. Kerstin: Det är skimret som gör det här lacket så speciellt!

    Kajalpennan: Det torkade liksom halvmatt. Inte riktigt så matt som neoner brukar, men det märks att det innehåller neonpigment.

    Pamsan: Ja, det är verkligen fantastiskt!

    Polishsis: I'm so glad I finally bought it! :-)

    Cactus: Jag gillar nog båda sortens gröna lika mycket. Tycker detta förtjänar att hamna på din lista. :-)

    Roxcat: Ja, det är helt galet snyggt! Finare i verkligheten än på bilderna!

    NailsbyNoir: Gudomligt snyggt!

    Sminkan: Ja, det här förtjänar inte att glömmas bort! .-)

    Annie: Visst är den! Kan inte förstå varför jag dröjde så länge med att skaffa det. :-)

    SvaraRadera
  11. Jag älskar färgen, men jag använder den aldrig.. Minns att det var något med formulan jag inte riktigt gillade.

    SvaraRadera
  12. Men du är ju ruskigt farlig att läsa.. mer och mer lack som jag vill inhandla.. Fy dig.. =)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!