tisdag 23 augusti 2011

KleanColor Chunky Holo Clover

Fint lack på naglarna i dag, tyvärr blev bilderna av det helt värdelösa. Min kamera vill inte fånga hur fint det glittrar, särskilt inte på den första bilden.

KleanColor Chunky Holo Clover var jag bara tvungen att ha efter att ha sett det hos Sminkan (kolla in hennes bilder i stället, de är mycket bättre). Multikromatiskt glitter som skiftar mellan orange, gult och grönt i en skir grön bas. Här har jag lagt ett lager av Chunky Holo Clover över Isadora Go Green.

Jag älskar detta! Min kompis tyckte det var fult som stryk, men å andra sidan fick jag en komplimang av tjejen i kassan på H&M.

Jag har läst på flera ställen att KleanColors lack luktar ovanligt starkt. Det var inget jag tänkte på när jag lackade med Metallic Orange, men det här luktade verkligen giftigt. Formulan var annars bra, lite åt det tjockare hållet, men det gick bra att lacka med i alla fall.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Glittrigt. Ganska kul."

English: I'm so sad my camera refuses to capture how beautiful this polish is! It's a lot sparklier than the pictures suggests. KleanColor Chunky Holo Clover is a sheer green base packed with multichrome glitter. On the nails it shifts between orange, yellow and green. This is one coat on top of grass green Isadora Go Green.
Very smelly, but other than that the formula is good.

8 kommentarer:

  1. Köpte en bunte Kleancolor nagellack från Beautyjoint (fick hem dem igår) och då köpte jag bland annat Metallic Orange (har den på naglarna just nu, mycket distraherande) och jag la även denna i vagnen men det slutade med att jag inte köpte den - men nästa gång så får denna följa med! den är väldigt fin :) Det konstigaste har hänt med en av flaskorna från Kleancolor- alla penselhåren är borta! Blev väldigt förvånad när jag skruvade av korken - men jag kommer nog att kunna använda den ändå :)

    SvaraRadera
  2. Det är så kul det här lacket, man blir lite glad av det :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen Clover. En av favoriterna!

    SvaraRadera
  4. Jag har inte alls fallit för chunky holosarna.. Tycker de faller lite platt om man jämför med hur vackra flaskorna är. Men din variant var snyggast hittills, och metalliclacken väcker svårt habegär!

    SvaraRadera
  5. Tänker på grodan Kermit av någon anledning. Fint är det iallafall :-)

    SvaraRadera
  6. Det ser ut som giftigt slime! Jag både gillar och ogillar!

    SvaraRadera
  7. Jag gillar och bilderna var bra tycker jag. Lätt att vara självkritisk.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!