fredag 23 mars 2012

Sally Hansen Nail Prisms Golden Cinnabar

Jag köpte Sally Hansen Nail Prisms Golden Cinnabar på eBay för ganska länge sen, men sen har den blivit stående. Jag tyckte den såg lite blek ut i flaskan och trodde inte att jag skulle gilla den på. Men ack så fel jag hade! Visst, den är kanske liiite blek, men ändå så väldigt vacker!

Duokromatisk som skiftar mellan rosalila och kolaguldigt (är det en färg ens?). Ljuvligt sött!

Bra formula och det täcker med tre lager. Golden Cinnabar är fortfarande ganska vanligt förekommande på eBay och kostar inte heller mycket. Enligt mig är den absolut värd att klicka hem om man är förtjust i duokromatiska lack.

Mitt betyg: 4/5

Sally Hansen Nail Prisms Golden Cinnabar has been standing among my untrieds for far too long. I thought it looked a little pale in the bottle and I didn't really expect to like it. But I do! It's so pretty and sweet looking! Duochromatic, shifting between a purplish pink and a sort of "toffee-ish" gold.
The formula was really nice and I'm wearing three coats in the pictures.

10 kommentarer:

  1. Måste klicka hem! MÅSTE. Så himla fint.

    SvaraRadera
  2. Oj så vackert! Måste titta efter det här lacket!

    SvaraRadera
  3. Den är väldigt fin och dina bilder är riktigt bra på den också!

    SvaraRadera
  4. Vackra färgskiftningar men inget lack som lockar mig. Vad fint du hade fått fram skiftningarna på dina kort:)

    SvaraRadera
  5. Det ser ut att vara ett trevligt lack:)

    SvaraRadera
  6. Oj vad fint! jag måste nog ha ett sådant tror jag :)

    Förresten, vet du om det fortfarande är möjligt att beställa från transdesign i en small flat rate box trots att de inte listar det fraktalternativet längre?

    SvaraRadera
  7. Åååh snyggt snyggt snyggt!!!

    SvaraRadera
  8. Kerstin: Ja, det var mycket finare än jag hade förväntat mig faktiskt.

    Pamsan: Ja, det är väldigt tjusigt! Känns lite ovanligt också.

    Andrea: Tack, visst är det!

    My Nail Polish Online: Finns gott om flaskor på eBay!

    Sminkan: Tack!

    Lela: Tack! Men du är lite galen som inte blir sugen. ;-)

    Emma P: Det är det! :-)

    Rebecca: Hm, det var ett tag sen jag beställde från TD. Har de ändrat igen alltså? Har inte hört något om det, måste kolla upp!

    Annie: Visst är det tjusigt!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!