lördag 10 mars 2012

A-England Princess Sabra

Jag hann aldrig slänga ut mitt bidrag till holofredag igår så det kommer nu i stället. A-England Princess Sabra. Släpptes som ni säkert alla vet med kollektionen The Legend. Jag köpte inte hela kollektionen utan bara fyra av dem. Först ut att testas fick bli detta.

En slags grönguldig bas med scattered holoeffekt. Jag är glad att kunna konstatera att den holografiska effekten är bra mycket bättre än den hos Tristam och Lady of the Lake. Jag blev faktiskt hemskt förtjust i Princess Sabra. Jag tycker färgen känns både diskret och intressant, samtidigt som den holografiska effekten gör det roligt att titta på.

Formulan var kanon, precis som jag kommit att förvänta mig från A-Englands lack. Jag har två lager lack på bilderna.

Mitt betyg: 4/5

A-England Princess Sabra is a sort of golden green scattered holo. Very pretty! The color is discrete, interesting and, with the holographic effect, still fun to look at.
The formula was spot on, just like I've come to expect from A-England. This is two coats.

10 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir att se nåt som faktiskt är på väg hem till mig :D Superfint ju!

    SvaraRadera
  2. Japp, den kommer att köpas när lönen kommer! ;D

    SvaraRadera
  3. Det ser riktigt fint ut. Finns så många vackra holos verkligen. Jag är sugen på dessa men de har inte högsta prioritet...

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Det här får jag nog också klicka hem så småningom =)

    SvaraRadera
  5. Helga: Ja, jag gillar det verkligen!

    Andrea: Det låter som bra idé, det är absolut värt att ägas.

    Kerstin: Visst är den!

    Emma P: Ja, herregud, holografiska lack är egentligen underrepresenterade i min samling. Tycker många är för dyra.

    Roxcat: Det måste du göra!

    Annie: Tack!

    SvaraRadera
  6. Jag blev förvånad att det var så murrigt men jag gillade det också. Och mycket bättre holo än i föregångarna. Min favorit från Legends så här långt, men jag köpte inte heller alla och har inte hunnit prova alla jag köpte.

    SvaraRadera
  7. Älskar undertonen i detta lacket:)

    SvaraRadera
  8. Väldigt fint lack. Det tillhör mina favoriter, helt klart :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!