torsdag 8 mars 2012

Nytt från China Glaze och Brite Bird

De senaste dagarna har det trillat in ett par paket. Ett med fyra lack från China Glazes senaste kollektion, The Hunger Games Capitol Colors. Och så två lack från Brite Bird, ett svenskt independent-märke som Sanna på Makeupmylack ligger bakom.

Electrify, Fast Track, Riveting och Harvest Moon.

Alla fyra ser helt fantastiska ut! Fast Track innehåller gult skimmer! Gult! Älskar't!

Grow Back Down Again! och Stars Holo.

Båda lacken från Brite Bird är holografiska skönheter. Ska bli så roligt att testa dessa!

14 kommentarer:

  1. Vilka trevliga inköp! Jag har också shoppat Brite Bird, den kan ge en vink om vad som vankas i morgondagens holofredag :)

    SvaraRadera
  2. Fast track överraskade mig positivt när jag swatchade det på hjul. Ser fram emot att testa det!

    SvaraRadera
  3. Jag är så förtjust i mina Brite Bird-lack! Från Hungerspelen-kollektionen har jag hittills bara beställt Agro. Funderar på Fast Track. Vi får se...

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot att se bilder när du har testat dom, alla ser superfina ut =)

    SvaraRadera
  5. WOW! Brite Bird lacken ser rätt fantastiska ut i flaskorna, hoppas det är lika fint på nageln :) Harvest Moon ser också grymt fin ut. Ser fram emot swatches!

    SvaraRadera
  6. Brite Bird lacken blev man ju riktigt nyfiken på. Riveting är på väg hem till mig + Agro från den kollektionen.

    SvaraRadera
  7. Älskar alla lacken från Hungergames! Ser framemot att höra vad du tycker om de du har beställt.

    SvaraRadera
  8. Riveting är jag så sugen på, tror jag ska ta tag i det och beställa det en gång för alla. Brite bird lacken har ser så fina ut, Sanna är så duktig!

    SvaraRadera
  9. Är också nyfiken på Riveting, den ser så lysande härlig ut i flaskan :)

    SvaraRadera
  10. Jag är nyfiken på Brite Bird lacken :)

    SvaraRadera
  11. Kerstin: Spännande!

    Kajalpennan: Ja, jag var inte beredd på att skimret skulle vara gult. Tror jag kommer älska det faktiskt, så kul! :-)

    Sminkan: Jag hoppade Agro konstigt nog. Får se om jag kanske måste köpa det ändå.

    Erika: Ja, jag tycker också att alla ser väldigt lovande ut. :-)

    Martine: Ja, jag hoppas det blir lite sol i helgen så att jag kan testa något av Brite Bird-lacken.

    Lacky corner: Hm, kanske behöver jag Agro...

    Lina: Jag med, de ser underbara ut i flaskorna!

    Honi: Ja, jag vill beställa mer från Brite Bird, men ekonomin tillät bara två.

    Lacklycka: Ja, verkligen!

    My Nail Polish Online: De ser fantastiska ut i flaskan kan jag säga! :-)

    SvaraRadera
  12. Åhå, var köpte du dina lack? Ebay? Riveting verkar vara slut på alla shopar jag kikat i.

    SvaraRadera
  13. Fluff-Anna: Hunger Games-lacken beställde jag från Head2toebeauty.com. De har Riveting, men Harvest Moon och Luxe and Lush är slut, om du vill ha något av dem.

    SvaraRadera
  14. Hur är det att beställa från H2T? Bara testat nailsupplies och transdesign. Hur många lack kan man beställa och vad kostar det i frakt? Tar det lång tid att få hem? Riktigt sugen på några av Hungergames-lacken!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!