fredag 16 mars 2012

Brite Bird Stars Holo

I dag är det holofredag och det firar jag med att visa Brite Bird Stars Holo. Det var inte direkt soligt ute när jag fotade det så bilderna hade kunnat vara bättre. Men jag tycker ändå att det syns tydligt hur vackert det är!

Stars Holo är en otroligt vacker mörk tealblå med scattered holo.

Och så en blixtbild. Jag brukar ju inte visa blixtbilder, men i det här fallet kändes det som det bästa sättet att visa den fina holoeffekten.

Formulan var helt galet bra! Verkligen perfekt på alla sätt och vis. Jag behövde två lager för att det skulle täcka helt.

För er som missat det så är det Sanna på Makeupmylack som säljer Brite Bird, som består av hennes egenfrankade lack. Flaskorna kostar 89 kr/st och jag har för mig att de innehåller 10 ml.

Mitt betyg: 5/5

Brite Bird are polishes made by the faboulous Sanna at Makeupmylack. When she opened her shop a few weeks ago I ordered two polishes and this one is the first one I've tried. It's called Stars Holo and is a gorgeous dark teal with scattered holo. I am completely in love with it!
The formula was off the hook. Perfect in every way! It covers in two coats.
Now I'm just sad that the green holo, Frankly My Dear, was already sold out when I ordered, but I hope Sanna will bring it back. :-)

14 kommentarer:

  1. Det är ett så vackert lack och verkligen bra formula! Jag kör också på Stars Holo denna holofredag:)

    SvaraRadera
  2. Kan knappt vänta tills jag får lägga vantarna på det här! Sååå fint!

    SvaraRadera
  3. Väldigt vackert! Synd att det är redan slut på lager.

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen galet vackert!

    SvaraRadera
  5. Hoppas också hon fortsätter, jag vill också ha :)

    SvaraRadera
  6. Emmy: Visst är det! Älskar det!

    Kerstin: Verkligen, Sanna har gjort ett kanonjobb!

    Helena: Eller hur!

    Pamsan: Visst är den, så otroligt vacker!

    BrilliantNail: Tack!

    Emma P: Ja, vi var ett helt gäng som gjorde det! :-)

    Sanna: Du är bäst!

    Roxcat: Ja, är så glad att jag fick tag i en flaska. :-)

    Anonym: Ja, hoppas det kommer upp fler flaskor i Sannas shop.

    My Nail Polish Online: Synd, men föga förvånande. :-)

    Sminkan: Ja, verkligen!

    Beautybyjenny: Det förstår jag! :-)

    Annie: Den är underbar!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!