måndag 12 mars 2012

L'Oréal Color Riche Le Vernis Green Couture

Vi börjar veckan med något grönt, va? Green Couture från L'Oréal Color Riche Le Vernis är ett gulbaserat mellangrönt krämlack. Jag har en mängd liknande gröna sen tidigare såklart, men det är ändå fint.

Formulan var något vattnig och rinnig. Det hade inte skadat om den varit lite tjockare. Två lager täcker dock.

Mitt betyg: 3/5

L'Oréal Color Riche Le Vernis in Green Couture is a yellow-toned medium green creme. Far from unique, but hey, it's green! The formula is a little thin and runny, it wouldn't hurt if it was a little thicker.

14 kommentarer:

  1. Himla fint! Jag är stark spekulant på detta!

    SvaraRadera
  2. Har bara väntat på den här recensionen för jag har varit så ptroligt sugen på det här lacket. Nu är det jag som springer ned på KICKS efter detta!

    SvaraRadera
  3. Jättefin, älskar såna här gröna!
    Snart är det St. Patrik's Day, en bra "ursäkt" till att ha massor med grönt!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det här var snyggt. Men dyrt...

    SvaraRadera
  5. Lacklycka: Ja, det är glansigt även utan överlack.

    Kerstin: Ja, det är en fin grön.

    EkoJante: Ja, jag gillar den också. Älskar att ha grönt på naglarna!

    Makeupoholic: Ja, jag gillar den!

    Angelica: Hoppas du blir nöjd!

    My Nail Polish Online: Tack!

    Andrea: Jag missar alltid att bära grönt på SPD. :-)

    Emma P: Jag har inga problem att betala 59 kr så länge jag tycker det är fint nog. :-)

    SvaraRadera
  6. Vacker grön. Jag gillar både färgen och glansen. Sen är jag ju svag för gröna krämlack...

    SvaraRadera
  7. Gräsigt! Tänker på sommar :)

    SvaraRadera
  8. Sminkan: Jag med! Tror dock att den är väldigt lik flera andra, t.ex Nubar Forest, så du behöver den nog inte.:-)

    SvaraRadera
  9. Måste hålla mig för att inte köpa denna bara för att den är grön :) Har säkert flera dupes. Men å så fin...

    SvaraRadera
  10. Inte jag heller men det är nog just det, det är fint men inte tillräckligt för priset...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!