onsdag 21 mars 2012

Glitter Gal Red 3D/Holo

I går bokade jag och en kompis en resa till Wien och vi åker efter lunch i dag. Ska bli hur härligt som helst och jag kommer hem igen på lördag. Jag har förberett ett par inlägg också så bloggen dör inte bara för att jag är borta.

I dag har jag en riktig skönhet att visa er. En ny holofavorit! Glitter Gal Red 3D/Holo. Ett ljusrött hololack som bildar rejäla regnbågar i solsken. För en gångs skulle blev jag dessutom ganska nöjd med mina bilder. Min kamera brukar ju inte vilja fånga holografiska lack, men den här gången gick det bra.

Det här lacket är bara helt otroligt. Jag kunde inte sluta stirra på det när solen sken på det. Galet vackert!

Formulan var riktigt bra och det täcker med två lager.

Mitt betyg: 5/5

Glitter Gal Red 3D/Holo is a new holographic favourite for sure. It's so stunning when hit by the sun that I found myself just staring at my nails.
Nice formula too and I'm wearing two coats in the pictures.

17 kommentarer:

  1. Vad kul! Wien är ab fab!

    Snyggt lack också

    SvaraRadera
  2. Vad härligt och spontant med en tripp till Wien. Lacket är underbart. Tur att jag har det hemma i tryggt förvar. :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Helt underbart lack!

    Ha en riktigt trevlig semester :)

    SvaraRadera
  5. Väldigt väldigt coolt lack, önskar att jag ägde ett holo lack!

    SvaraRadera
  6. Snyggt!
    Ha det härligt i Wien! :-)

    /Eva N

    SvaraRadera
  7. Det ser helt ljuvligt ut!
    Ha en jättetrevlig resa! Wien är underbar!

    SvaraRadera
  8. Jäkligt snyggt! Och mycket fina bilder med. Vad härligt med Wien, är lite avis, det är en väldigt fin stad...

    SvaraRadera
  9. Mmm! Tjusigt! Och kul med den lilla resan! Hoppas du får det härligt i Wien!

    SvaraRadera
  10. Vart köper du alla dina holo-lack?!

    SvaraRadera
  11. Himla fint! Och Wien låter underbart den här tiden på året!

    SvaraRadera
  12. Ah, Wien är trevligt, många mysiga små pubar och caféer.

    Jag har också det lacket just nu, fint även i skugga (inte alla holos som är det) men helt makalöst i solsken. Love!

    SvaraRadera
  13. Supersnyggt, vad avis jag blir!
    Hoppas du får en trevlig resa :)

    SvaraRadera
  14. Kan inte sluta titta på dina bilder heller, haha!

    Ha en bra resa :)

    SvaraRadera
  15. Ha så himla roligt i Wien!! Och lacket är jättesnyggt också ^^

    SvaraRadera
  16. Herregud vad vackert det var! Sådär så man bara måste slänga iväg en kommentar på fredagskvällen!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!