lördag 10 mars 2012

OPI Dutch'ya Just Love OPI?

OPI Dutch'Ya Just Love OPI? är ett mellanlila lack med diskret rosa skimmer. Jag skulle nog säga att det här är rödbaserat. Det rosa skimret gör det hyfsat unikt, men den här nyansen av lila är ingen favorit hos mig. Vet inte varför, men jag tycker den känns lite tråkig?

Formulan är lite tunn och yttepytte rinnig. Det täcker med två lager.

Mitt betyg: 3/5

OPI Dutch'Ya Just Love OPI? is a medium, red-toned purple with subtle pink shimmer. Fairly unique, but this shade of purple rarely rocks my boat. Can't say why, it just doesn't.
The formula was a wee bit thin and slightly runny, but it covers nicely in two coats.

15 kommentarer:

  1. Passade väldigt bra ihop med din hudfärg!

    SvaraRadera
  2. Har du bara ett nagellack en gång eller visar du bara den en gång på bloggen?

    SvaraRadera
  3. Den var ju fin, jag gillar den :)

    SvaraRadera
  4. Den var väl jättefin!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker den är jättefin. Ska köpa den så fort jag får råd :-)

    SvaraRadera
  6. Det är du och jag mot mellanlila! Jag hittar otroligt sällan, om någonsin, en mellanlila jag gillar. Det är en tråkig och oinspirerande färg. Skimret gör den här lite mer spännande men inte så spännande att jag känner ryckningar i klickfingret. Än alla fall.

    SvaraRadera
  7. Jag tycker den är jättefin på dig men kan nog hålla med om att jag tycker den skulle se lite tråkig ut på. Så tycker jag ofta det är med lila för mig. Supersnyggt på andra men lite trist på mig.

    SvaraRadera
  8. Jag trodde att jag skulle tycka att den var jättefin, älskar ju lila men när jag stod på Kicks och tittade på den så kändes jag mest nja... Den är fin men precis som du säger så känns den inte så spännande.

    SvaraRadera
  9. Tove: Tack!

    Emma: Många nagellack blir bara använda en gång, men de jag gillar mest återanvänds. Jag samlar ju, så målet är inte att ha slut på flaskorna. :-)

    Annie: Ja, många verkar gilla denna.

    Minerva: Nja, jag lyckas aldrig uppskatta den här sortens lila.

    Veronica: Om du inte har något emot att flaskan är använd så kan du få min flaska. :-)

    Sminkan: Nej, jag tror inte du skulle uppskatta den. Skimret är ju fint, men lacket är ändå lite trist.

    Nailspotting: Jag gillar många lila, men just den här nyansen funkar bara inte.

    Lina: Exakt så är det! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anne- Absolut har jag inget emot det! Jag skickar ett mail :-)

      Radera
  10. Jag tycker att det ser jättefint ut!

    SvaraRadera
  11. Det ser himlans fint ut på dina bilder men tråkiga lack vill vi ju inte ha. Kanske ska satsa på de lila i Zoya's vårkollektion istället.

    SvaraRadera
  12. Tråkigt?! Jag suktar helt galet efter detta lack, det ser helt så himla vackert ut.. Och lila, cant go wrong!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!