onsdag 7 mars 2012

Essie Tour de Finance

Essie Tour de Finance, från vårkollektionen med samma namn, är ett fuchsiafärgat lack med väldigt diskret blått skimmer. Skimret är inte jättesynligt på nageln, men ger lacket en riktigt fin lyster.

Det har var det lack ur kollektionen som jag hade lägst förväntningar på, men jag älskar det! Det är ju precis hur fint som helst!

Formulan var kanon och det täcker med två lager.

Mitt betyg: 4/5

Essie Tour de Finance is a bright fuchsia with subtle blue shimmer. The shimmer isn't very visible on the nails, but it gives the surface a very nice lustre.
I didn't expect to love this as much as I do. I think it's gorgeous! Nice formula too and it covers in two coats.

15 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Jag har varit mest sugen på den knalliga färgerna ur den här kollektionen. Fast än så länge har jag bara Orange, it's obvious. Kanske behöver ändra lite på det. ;)

    SvaraRadera
  2. En trevlig rosa färg, kul med skimmer till blått.

    SvaraRadera
  3. Jag blev också positivt överraskad av Essie Tour de Finance! Den är himla fin, mycket finare än vad jag trodde att den skulle vara.

    SvaraRadera
  4. Härligt knallig godisaktig färg:)

    SvaraRadera
  5. Det är en underbar färg! Riktigt fint!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig färg och skimret som gör det mer lysande på något sätt :)

    SvaraRadera
  7. Åh så fint! Hurra att den står i miniflaska i min Hlmer och väntar på att användas!

    SvaraRadera
  8. Oh, stående ovationer från min sida, en 10-poängare färgmässigt, måste ha!

    SvaraRadera
  9. Åh det ser helt underbart ut!

    SvaraRadera
  10. Kerstin: Tack! :-)

    Mrs Data: Ja, jag blev verkligen positivt överraskad av denna. Den är superfin!

    Pamsan: Visst är den!

    Emma: Ja, det ger lacket en fin lyster.

    BrilliantNail: Kul när lack överraskar!

    Amanda: Tack!

    Sminkan: Tack!

    Lela: Ja, den är så fin!

    My Nail Polish Online: Ja, visst är den snygg!

    Lacklycka: Ja, trots att skimret är ganska diskret så gör skillnad.

    Emma P: Hoppas du också kommer att gilla den!

    Beautybyjenny: Ja, du behöver den! :-)

    Erika: Tack!

    Roxcat: Tack!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!