torsdag 1 mars 2012

L'Oréal Color Riche Le Vernis

I dag när jag kom hem från jobbet väntade en överraskning på mig. Ett pressutskick från L'Oréal med deras nyhet Color Riche Le Vernis. Jag har fått hem 16 lack i fina färger att testa. Totalt släpper man 48 färger.

Flaskorna innehåller 5 ml. Det är lika mycket som ett Depend-lack innehåller, men L'Oréals flaskor är finare. De känns tunga och sköna i handen. En annan fördel med dessa är att de inte bara har ett nummer utan man har också bemödat sig om att ge lacken namn. Det gillas! Jämfört med Depend är dessa lack bra mycket dyrare dock. L'Oréal Color Riche Le Vernis kostar 59 kr, ett Depend-lack blir ditt för 25 kr.

Nu återstår bara att se hur formula och pensel ter sig. Recensioner kommer inom kort!

7 kommentarer:

  1. Såg dessa på Åhléns igår och tänkte om jag missat något stort inom släppen av saker, tydligen hade jag inte missat något :D
    Tyckte hur som helst att priset var löjligt högt och tittade inte på dem många sekunder..

    SvaraRadera
  2. Formulan (på de två jag testat) är suverän men penseln är inte så bra. Det är svårt att få färg på tipparna av någon anledning. Men det rättar ut sig på andra lagret. Jag kommer säkert köpa på mig fler av dessa lack.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dem! Penseln är lite speciell men jag tycker faktiskt om den. O tycker inte att priset är för högt för dessa heller.

    SvaraRadera
  4. Jag kikade på dom på Ica Maxi tidigare idag. Där fanns det inga färger som stack ut så då får dom vara himla bra för det priset om jag ska handla. :)

    SvaraRadera
  5. Monticka: Jag tycker flera av lacken jag fått hem ser riktigt fina ut och jag tycker inte heller 59 kr är ett pris som skulle få mig att avstå från köp.

    My Nail Polish Online: Ja, tror det finns något för alla här.

    Veronica: Jag gillade penseln faktiskt!

    Linnea: Ja, jag gillade också penseln. Och jag håller med, 59 kr är inget jag höjer på ögonbrynen över om det är ett lack jag vill ha.

    Pamsan: Jag skulle gärna vilja se hela sortimentet!

    Kerstin: Ja, det är alltid kul med nya märken!

    SvaraRadera
  6. De ser fina ut tycker ja, men lite för dyra. Är ju liksom inget speciellt med dem vad jag kan bedöma. Men visst, hittar jag en färg jag gillar kanske jag slår till.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!