tisdag 27 mars 2012

L'Oréal Color Riche Le Vernis Rebel Blue

L'Oréal Color Riche Le Vernis Rebel Blue har en härlig mellanblå färg och ett diskret skimmer i en något ljusare blå ton. Skimret är för det mesta ganska osynligt, men i t.ex solljus syns det.

Formulan var något rinnig, men det gick bra att lacka med i alla fall. Jag behövde två lager för att det skulle täcka helt.

Ett helt okej lack, men inte mer. Ett mellanlack, alltså.

Mitt betyg: 3/5

L'Oréal Color Riche Le Vernis Rebel Blue is a medium blue with subtle shimmer in a lighter blue shade. Most of the times you can't see the shimmer, but it's visible in sun light.
The formula was slightly runny and it covers nicely in two coats.

5 kommentarer:

  1. Fint! Det verkar vara sådant halvt osynligt skimmer i flera av L'Oréal-lacken.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den blå nyansen. Kanske ska testa något av lacken ändå.

    SvaraRadera
  3. Thank you for showing the full hand shots...most nail bloggers don't do that, and I find it very helpful.

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Har tittat på de här lacken många gånger men har aldrig köpt något.. får se om det ändras nån dag :)

    SvaraRadera
  5. Kerstin: Ja, överhuvudtaget verkar superdiskret skimmer vara trendigt just nu.

    Pamsan: Den är fin, men jag tycker allt att jag har ännu finare liknande blå i samlingen. :-)

    Leisel: Thanks! They're not my favourite shots, but I've understood that many of my readers appreciate them. :-)

    Lacklycka: Jag har fortfarande inte lyckats spana in resten av sortimentet. Måste göra det vid tillfälle. :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!