måndag 29 juli 2013

Bootie Babe!

De senaste veckorna har jag sett det nya märket Bootie Babe hos flera amerikanska nagelbloggerskor. Flaskorna har formen av en yppig rumpa och alla lacken har rumprelaterade namn. Töntigt javisst, men också ganska roligt. Jag kunde till slut inte motstå att lägga en beställning när jag såg det galet snygga Honky Badonky hos Polish Insomniac. 

Det blev fyra duokroma skönheter, ett holografiskt och så ett rött glitterlack. Jag fick dessutom med ett bonuslack i form av det duokroma Rump Roast. Trevligt!




Det ska bli superkul att testa dessa då jag tycker att alla ser helt underbara ut. Lacken kostar $8 styck och frakten kostade $22 för sex lack. Leveranstiden var snabb, bara sex arbetsdagar. 

Om dessa är lika fina på som de ser ut i flaskan så kommer jag säkert att göra fler beställningar. 

Vad tycker ni om Bootie Babe? Känner ni er lockade eller är det bara för töntigt med rumptemat?

45 kommentarer:

  1. Haha, vad roliga! Fina färger ser det ut att vara.

    SvaraRadera
  2. Haha lika snygga som osmakliga! :P Hind Quarter och Rump Roast tilltalade verkligen mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar efter att testa allihopa!

      Radera
  3. Nu blev jag sugen på att skaffa några. Får se om jag gör slag i saken!

    SvaraRadera
  4. Snuskiga flaskor och namn gillar jag somehow :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar inte falla för sånt här, men när färgerna är så här pass snygga så funkar det1

      Radera
  5. Ser lovande ut. Häftigt med flaskor och namn som sticker ut i mängden:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt formade flaskor brukar vara jobbiga att förvara, men i det här fallet är det nog värt det. :-)

      Radera
  6. Såg dessa i Lacka - Byt gruppen på FB men budgeten tillåter inga lack köp just nu. Älskar flaskorna och de smått töntiga namnen! Å lacken verkar vara riktigt fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade det inte varit för att de har så många snygga färger hade jag nog inte känt mig det minsta lockad, men eftersom de har både holosar och duokromer i sitt sortiment så går det inte att motstå. :-)

      Radera
  7. Hahaha jag älskar det! De ser väldigt fina ut också så det ska bli skoj och se swatchar på :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska börja swatcha dem så snart jag hinner!

      Radera
  8. Åh sååå snygga! Jag älskar det här, tycker det är en superkul, fräckt och kul och det gillar ju jag. Jag har ju också beställt som du vet. Tycker de är så gulliga och skickar med ett bonuslack. :-)

    SvaraRadera
  9. Jag har också sett dessa men fastnade inte alls för idén. Ska bli kul att se lacken på dock...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, rumptemat går nog inte hem hos alla.

      Radera
  10. Haha.. Sjukt kul! =) De här vill jag ha, om inte annat så för flaskan! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker också att det är lite skoj!

      Radera
  11. De där har jag kikat på, men aldrig kommit mig för att beställa! De ser fina ut! Jag kanske måste beställa snart ;) Namnen är ju bara föööör roliga!! Riktiga Borat-namn ;) lol!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis min typ av humor! :-D

      Radera
    2. Jag skäms att säga det, men jag växte aldrig ifrån den här typen av bajshumor ;) Skrattade så jag grät åt Wind Tunnel t.ex ;)

      Radera
  12. Är en tönt så perfekt för mig! Var jättenära att beställa men vill gärna se fler swatches på lacken innan jag köper. Hind Querter och Rump Roast ser fantastiska ut!

    SvaraRadera
  13. Ja, temat tycker jag möjligen det är något omoget över, men om lacken är fina så kan man väl stå ut med det! Ska bli kul att se lacken. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hade lacken inte varit fina så hade jag inte varit intresserad.

      Radera
  14. Lacken ser fantastiska ut, och jag som har en galet barnslig kiss- och bajshumor älskar namnen!

    //Emma Hå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också en fruktansvärt låg humor, haha!

      Radera
  15. I need these! Thanks for the link love!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks for your swatches of Honky Badonky - your pictures made me realise I had to place an order. :-)

      Radera
  16. De ser helt underbara ut. Ska bli riktigt kul att se det röda holografiska.

    SvaraRadera
  17. Som jag skrev till dig förut, det blir pännande att få höra mer om lacken, formulan o s v. Jag har ju funderingar på att köpa in de här till Edgy Polish, men inser att man antagligen antingen tycker de är helkul eller så tycker man precis tvärtom... Många här verkar ju dock gilla dem! Kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eftersom färgerna är så fina så tror jag absolut de skulle sälja!

      Radera
  18. Helt klart töntig design på flaskorna! Vad har rumpor med nagellack att göra? Men nu ska jag inte vara gnällig, det kanske är någon som lockas av detta så Ok för mig. Men jag betvivlar att de är så funktionella, förmodligen kommer det bli kvar ganska mycket nagellack i flaskan som man inte kan få ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag förstår vad du menar. Jag gillar ju normalt sett inte lustigt formade flaskor, men i det här fallet tycker jag faktiskt de är charmiga.

      Radera
    2. Hind Quarter ser ju lovande ut!

      Radera
  19. Har sett några tidigare men inte lockats av färgerna, men de där var ju riktigt snygga! Tror jag måste skaffa mig några rumpor jag med :D

    SvaraRadera
  20. Jag gillar verkligen inte flaskorna MEN jag är villig att kompromissa om färgerna väger upp för det. Har precis krypit till korset och inskaffat ett Nicole by OPI trots att flaskan ser ut som en säck potatis...ibland får man offra sig när innehållet är fint.

    SvaraRadera
  21. Swatcha NU! Jag vill se om lacken är värda att köpa trots de knasiga flaskorna. :D

    SvaraRadera
  22. Så roligt! Hoppas på swatches snart!

    SvaraRadera
  23. Jag förstår dock inte var rumpan är? På baksidan? *hö hö* . För mig ser det mer ut som framsidan och lår.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!