tisdag 10 januari 2012

Orly Rococo A Go-Go

Orly Rococo A Go-Go (helt omöjligt att säga högt!) släpptes med vinterkollektionen Mineral FX och är ett strålande vackert lila lack med skimmer i guld och rosa. Väl på nageln såg jag dock inte till det guldiga, utan bara det rosa.

Det här lacket har enormt mycket djup och jag hade stora problem att slita blicken från mina naglar när jag bar det.

Formulan var toppen, stötte inte på några problem alls, förutom att torktiden kanske var lite längre än genomsnittet. Två lager täckte helt.

Mitt betyg: 4/5

Orly Rococo A Go-Go was released with the Mineral FX collection and is a stunning purple with sparkly pink and gold shimmer. The gold shimmer didn't really show on the nails, but it's beautiful anyway. The color has so much depth!
The formula was great, but the drying time was a little longer than average. I used two coats.

16 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Jag hade nästan kunnat köpa det bara för namnet också ;) Är det lite likt Zoyas Valerie?

    SvaraRadera
  2. Undrade också om det var likt Valerie. Och Valerie är ju toksnyggt. :)

    SvaraRadera
  3. Måste verkligen lacka om ikväll. Kanske skulle slå till på ett Orly, det var längesen. Himla fint det här. Hoppas att jag kan klicka hem ett gäng från Mineral FX snart.

    SvaraRadera
  4. Det ser ju helt underbart ut!!

    SvaraRadera
  5. Det här är fantastiskt - älskar det!!

    SvaraRadera
  6. Jag misstänker att jag frågat detta förut (ber om ursäkt isf). Är Orlys "Rococo A Go-Go" och "Jem" från Zoya lika varandra? Jag har Jem och tycker att det är otroligt vackert men det sitter ganska dåligt på mig.. Tänker att jag kanske har en ursäkt att införskaffa Rococo A Go-Go.. :-)

    SvaraRadera
  7. WOW riktigt snyggt, förstår att det är svårt att få någon gjort med denna färgen på naglarna =)

    SvaraRadera
  8. Vad nöjd jag är att det här kom med i mitt senaste paket! :)

    SvaraRadera
  9. Det ser mycket fint ut på dina bilder!

    SvaraRadera
  10. Hde jag inte haft Zoya Jem hade jag köpt det här men det är tydligen en dead on dupe för Jem.

    SvaraRadera
  11. Helt ljuvligt, är också stolt ägare av det här lacket. Tur att jag valde att ta med det i min beställning :)

    SvaraRadera
  12. Jag bär det nu, och visst är det fint, men jag kan inte komma över min besvikelse över att den där tydligt duokroma effekten mot guld i flaskan knappt syns alls på nageln. Och då fastnar jag i besvikelsen, för fast det är ett myckt fint lack, är det inte vad jag förväntade mig.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!