torsdag 26 januari 2012

Glitter Gal från Nailmail

Red, Light As a Feather, Lizzard Belly, Marine Blue, Not Another Red

I dag hämtade jag ut ett paket från Nailmail som gjorde mig lite tossig när jag öppnade det. Det innehöll fem fantastiska holosar från Glitter Gal.

Jag gillar ju holosar, men har inte drabbats av holofebern som till exempel Sminkan och Cactus lider av. Men det vete tusan om inte jag kommer att åka dit nu också. För hjälp - de här lacken ser ju helt magiska ut i flaskan. Genast börjar jag drömma om holosarna från Ludurana Aurora Boreal och Layla (swatches finns t.ex hos Sminkan). Och den nya kollektionen från A-England måste givetvis beställas när pengar finns. Cactus har redan fått tag i dem och börjat visa swatches på dem.

Hur känner ni inför holosar? Är ni drabbade av holofebern?

21 kommentarer:

  1. Snacka om att jag är drabbad! Nu måste de vara med på holofredag imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Det är en helt okej smitta att drabbas av, så det låter bra att vi har gett den till dig också ;D Och tackar för länkningen! Nu blir det spikar i min statistikkurva igen :)

    SvaraRadera
  3. Först fattade jag inte grejen med holosar, men nu gillar jag dem massor och jag känner att febern blir värre och värre hela tiden... ^^

    SvaraRadera
  4. Har nog fått en lätt släng av holofeber, men det är en behaglig feber. Inget jag känner ett behov av att äta medicin för;)

    SvaraRadera
  5. Detta är något inte alla vet om mig:

    År 2008, på hösten, kom Darth Vader till mig. Han sa: Acquire all the Holographic Polishes in the world, then you and I will rule the universe together!
    Jag jobbar på det... ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag fick visst en släng av det nu när jag såg din bild...

    SvaraRadera
  7. Jo, visst har jag också drabbats men ofta försöker jag förneka det ;)
    Jag har inte beställt några holosar på länge men sugen är jag!!

    SvaraRadera
  8. 3 av dom där flyttade hem till mig igår oxå.. så ja.. jag får väl erkänna att jag har Holofeber oxå.

    SvaraRadera
  9. Nej, holofeber har jag inte. Det är fint, men jag har ändå normal temp. ^^

    SvaraRadera
  10. ...vilket man kanske redan har fattat eftersom jag inte har gjort en holofredag ever.

    SvaraRadera
  11. Åh jag älskar Glitter Gal! Avundsjuk är bara förnamnet :)

    SvaraRadera
  12. Åh så fina! Jag borde ha bättre koll på Nailmail, blir ju helt avundsjuk nu att jag missade det!

    SvaraRadera
  13. Ser kanonfina ut. Man blir allt lite febrig :)

    SvaraRadera
  14. aahh, dregel! De ser helt fantastiska ut. Holosar är verkligen fantastiska - tyvärr kan jag dock bli rätt så besviken om effekten inte är lika fantastisk på nageln som i flaskan. Ser grymt fram emot dina inlägg om dessa :)

    SvaraRadera
  15. Jag har varit jätteanti holosar men när jag såg scatterd holo från Milani fastnade jag och nu kan jag faktiskt tänkta mig en hel del lack både från A-England och Glitter Gal.

    SvaraRadera
  16. Sällar mig till de drabbades skara...=)

    SvaraRadera
  17. Jag vill ha fler holos! Jag har inga Glitter Gal ännu, men lite lack från a-england är iaf på väg hem nu.

    SvaraRadera
  18. Att jag är drabbad vet vi ju. Har varit sjuk sedan 2007. Det närmar sig nog 200 hololack i samligen, alla fall med alla franken och olika batcher av samma lack. Och med backuperna... Herregud...

    Du har fått tag på en bunt fina lack. Not Another red är min favorit av dem.

    SvaraRadera
  19. Definitivt holofeber. Fick också en sändning Glitter Gal från NailMail och väntar otåligt på A Englands Legends... Väntar också otåligt på sol så alla fina lack får komma till sin rätt.

    SvaraRadera
  20. De är galet fina verkligen! Och ja, jag har en svår släng av holofeber, men det vet du ju:)

    SvaraRadera
  21. Visst är jag drabbad! Men funderar också på, hur gör de, alltså de som tillverkar holosar,det verkar ju nästan övernaturligt, eller är det som i den där (gamla!) sketchen med Gösta Ekman o. Lena Nyman; " Tror det är något elektroniskt" !

    SvaraRadera

Kommentera gärna!