onsdag 25 januari 2012

Diamond Cosmetics Cherry Tobacco

Diamond Cosmetics Cherry Tobacco är så vansinnigt tjusig så det nästan inte finns ord för det! Det är ett mörkt, mörkt rött skimmerlack där skimret ser ut att glöda i den mörka basen.

Som vanligt med Diamond Cosmetics så var formulan helt perfekt. Det är precis lagom tjockt och mycket lätt att kontrollera under lackningen. Två lager täcker helt.

Mitt betyg: 5/5

Diamond Cosmetics Cherry Tobacco is a gorgeous deep, dark red with shimmer that looks like it's glowing. I can't believe it took me so long to get my hands on it!
As always with Diamond Cosmetics the formula was perfect, very smooth and easy to apply. I'm wearing two coats in the pictures.

14 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt! Hoppas få se det i min Helmer snart.

    SvaraRadera
  2. Läckert. Jag har fått för mig att jag har liknande lack hemma så det har inte blivit någon beställning av detta. Hm...kanske lite dumt av mig.

    SvaraRadera
  3. Ih, vad fint! Jag får inte nog av röda skimmerlack, någonsin, och det här väckte mitt ha-begär direkt!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar det här lacket! Det är så vackert och du passar jättebra i färgen :D

    SvaraRadera
  5. Förstår varför du tycker om det. Är ljuvligt. En brun/röd färg som även jag faller för.

    SvaraRadera
  6. Verkligen ett vackert lack, kan definitivt tänka mig att skaffa det här.

    SvaraRadera
  7. Otroligt tjusigt! Ska genast leta efter ngn webbshop som säljer det!

    SvaraRadera
  8. Bara såå snyggt! Vet du vart man kan köpa det? Tack för en jättefin blogg förresten =)

    SvaraRadera
  9. Jag ÄLSKAR vampy-lack och det här var superfint!

    SvaraRadera
  10. Läckert:) Får för mig att det inte är helt olikt IsaDoras Black Rose...

    SvaraRadera
  11. Det ser väldigt vackert ut! Jag gillar lack som är så där mörka och nästan glöder!

    SvaraRadera
  12. Asläckert! Och väldigt fint på dina naglar...

    SvaraRadera
  13. Var köper man det märket?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!