onsdag 4 januari 2012

Color Club Blue-topia

När jag såg Color Club Blue-topia för första gången visste jag att jag var tvungen att ha det. Det släpptes med höstkollektionen Boho Chic och var det enda lacket i kollektionen som lockade. Jag har ett par klarblå jellylack sen tidigare och älskar dem till döds. Självklart behöver jag ett mörkblått också! Och det är verkligen fantastiskt fint!

Tokglansigt och hur snyggt som helst! Formulan var precis lagom tjock och lätt att kontrollera på nageln. Jag har två lager på bilderna. Som ni ser är det lite flammigt på långfingernageln, ett tredje lager hade förmodligen tagit bort det. Men jag gillade det så! Helknäppt, men så är det.

Mitt betyg: 4/5

I love jellies and since I didn't have a dark blue one before I knew I had to have Color Club Blue-topia when I saw it. And I love it so much! Super glossy and such a beautiful color. The formula was great and I used two coats.

12 kommentarer:

  1. Visst är det konstigt att en viss flammighet är helt rätt ibland? Blue-Topia verkar vara sådan! Ser så fin ut på dig att jag längtar efter att få testa det också.

    SvaraRadera
  2. Stiligt! är ordet som kommer upp i mitt huvud. Klar kandidat i nästa beställning.

    SvaraRadera
  3. Oj, oj, oj så fint! Verkligen ursnygg kombo av finish och färg.

    SvaraRadera
  4. Mums, finishen är ju god nog att äta upp. Älskar dessa jag-har-doppat-mina-fingrar-i-något-flytande-och-glansigt!

    SvaraRadera
  5. Tjusigt! Har inte detta men blev lite sugen nu :) känns som mörkblått havsvatten en stjärnklar natt. Oj så poetiskt det blev... haha!

    SvaraRadera
  6. Oi, superfin! Der kom det en ny lemming! :D

    SvaraRadera
  7. Lite ombre-graderings-effekt :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!