måndag 26 maj 2014

Mina första Dance Legends!

I dag hade jag äntligen tid att hämta ut ett paket som legat och väntat på mitt uthämtningsställe i en vecka. Det innehöll mina första Dance Legends. Bättre sent än aldrig, antar jag.

Fyra lack från Chameleon-kollektionen och ett lack från Galaxy-kollektionen. De ser underbara ut allihopa så jag ser verkligen fram emot att testa dessa.



Jag är redan sugen på en ny beställning. Men jag ska väl lugna mig lite kanske. :-)

Today I got my first Dance Legends - and don't they look amazing? Can't wait to try them all! :-)

21 kommentarer:

  1. They are amazing. I do love DL polishes. I got all the Chameleon and Galaxy set :-D And I've got another package in transit. I'm looking forward to your posts about these :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm so excited about finally getting the chance to try them! They look so amazing in the bottles!

      Radera
  2. Åh så fina de ser ut! Jag är också sugen på att testa Dance Legend, har inte provat något av deras lack ännu men blir alltid helt hänförd över alla de vackra bilder jag ser på dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju varit sugen på att testa dem i evigheter, men är som sagt inte så snabb... :-)

      Radera
  3. Ser helt underbara ut och jag älskar Monsters Inc namnen på dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jaaa, det är ju därifrån namnen kommer. Tänkte bara "Wozowski, varifrån känner jag igen det?". Men nu vet jag. Tack! :-)

      Radera
  4. Wow vilka skönheter :) så vackra

    SvaraRadera
  5. Ooh, they're pretty. I love the look of Solar Eclipse :)

    SvaraRadera
  6. Herregud så fina! Jag skulle också vilja köpa Dance Legend, var beställde du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var faktiskt med på en sambeställning i Lacka-Byt-gruppen.

      Radera
  7. Riktigt snygga! Ska bli kul att se dessa på dina naglar.

    SvaraRadera
  8. Jag dreglar bokstavligt talat ut mitt frukostknäckebröd över telefonen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, precis den effekten man vill ha med sina inlägg. :-)

      Radera
  9. Åh, ser helt underbara ut! Wazowski står på min otestat-hylla och väntar. Jag blir riktigt sugen på de övriga i Chameleonkollektionen också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är sugen på att skaffa fler ur Galaxy-kollektionen!

      Radera
  10. Hm, de där vill jag se på dina naglar. Kan inte föreställa mig hur det kommer att se ut. Ska bli spännande...
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ju tokig i duo- och multikromer så jag är säker på att jag kommer att gilla dem. :-)

      Radera
  11. Åååååååååååååh!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!