onsdag 14 maj 2014

Senaste beställningen från Edgy Polish

Jag är hemma igen! Kom hem igår kväll och planen var att jag skulle både hinna blogga och swatcha lite. Men ödet ville annorlunda. Min fina Bobo bestämde sig för att bajsa i buren hem (min syster var kattvakt medan jag och pojkvännen var bortresta), vilket ledde till att både Bibbi och Bobo åkte in i duschen när vi kom hem - och det blev ett riktigt äventyr. Jag kan säga att det involverade full panik (katterna), storgråt (jag), nersliten duschinredning och allmänt kaos. Efter det orkade jag inte mycket mer än att ligga på soffan och göra ingenting. I dag har jag och katterna hämtat oss från dramat och är kompisar igen. :-)

I alla fall. På vägen ut ur stan i torsdags hämtade jag ett paket från Edgy Polish som fick hänga med på resan. Jag hoppades ju hinna swatcha lite, men så blev det inte. Det innehöll i alla fall idel skönheter. Jag beställde två lack från Smitten Polish, två från Pipe Dream Polish (som är ett nytt märke hos Edgy) och så ett cuticle balm från Rainbow Honey i doften Candy Cane. Har hört gott om dessa så det ska bli kul att testa.





Sen var Katarina snäll och skickade med två till lack från Pipe Dream för testning.



Jag har hunnit swatcha två av lacken från Pipe Dream i kväll så swatches kommer inom kort.

My latest order from Edgy Polish. Pipe Dream Polish is a new brand that Edgy Polish carries. I'm so excited to try them!

20 kommentarer:

  1. Jädrars vilka godbitar!

    SvaraRadera
  2. Vilket superhärligt paket! Ska bli spännande att höra vad du tycker om Candy Cane, jag älskar den, den är så mumsig!

    SvaraRadera
  3. Eller ja, doften alltså, jag har inte smakat den:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du, jag har luktat på den och min första tanke var att jag ville ta en tugga. :-)

      Radera
  4. Såg riktigt spännande ut! Sugen att se allihop :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska precis lacka med ännu ett av Pipe Dream-lacken nu! :-)

      Radera
  5. Ska bli kul att se dina inlägg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska precis testa mitt tredje Pipe Dream nu! :-)

      Radera
  6. min förra katt Simpson gjorde samma sak, inte kul. stackars katterna och stackars dig. nya fina lack har du att prova nu iaf :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var synd om oss allihopa! :-)

      Radera
  7. What a lovely collection :-)

    SvaraRadera
  8. Alla ser ju hur fina ut som helst! Fast jag är ju rätt röd av mig så självklart blir jag nyfiken på Red light :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Red Light tänkte jag nog visa imorgon!

      Radera
  9. Alla är verkligen jätte fina

    SvaraRadera
  10. Vilken pärs med kissarna! Mina har tack och lov varit lätta och lugna om dom behövt badas (eller ja, det gäller mina gamla katterm dom jag har nu har tack och lov sluppit badas än)

    Supersnygga nya lack! Jag är jättenyfiken på flera av dom!

    SvaraRadera
  11. Jisses, vilken kväll! Låter inte som någon höjdare för någon av er. Ska bli intressant att höra ett utlåtande om Rainbow Honey-produkten senare.

    SvaraRadera
  12. Du har bra smak! Och jag förstår dramat precis. Exakt samma sak hände mig men med Siv senast hon åkte bil. I vanliga fall kräks hon bara men senaste resan blev lite för mycket för hennes mage. Trist med åksjuka, ledsna katter och de uppskattar inte direkt att få bada...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!